/ First impression av MAC Powder Kiss Hazy Matte Lipstick färg
Nathalie
Beauty Pro
23/05/26-13:44
First impression av MAC Powder Kiss Hazy Matte Lipstick färg Good For You Jag har i princip aldrig testat ett läppstift som drar åt brunt, för det har aldrig känts som min färg. @Irena tyckte att jag borde testa och då fick jag ju lyssna på det! Så valet föll på en brun nyans i det nyformulerade läppstiftet från MAC som jag ändå ville testa. Jag har också köpt det här läppstiftet i två andra färger och ett till ska införskaffas när det kommer in i lager igen. Anyway! Back to Good For You. Trivs oväntat bra i färgen som inte alls känns sådär väldigt brun på mig. Testade det utan läppenna eftersom att jag inte heller äger en brun sådan, och då kunde jag ju verkligen testa läppstiftet fullt ut. Förpackningen är för övrigt MACs snyggaste! Så härlig känsla och så snyggt med helsvart. Och tyvärr så blir den här nyansen rätt ful på mig över tid, bara några få timmar in så hade en del av färgen skavts bort på ett väldigt fläckigt sätt vilket jag såklart inte gillar... Det kanske blir bättre med läppenna men jag ska inte sticka under stolen med att jag blev lite besviken, för såhär har inte de andra färgerna jag testat blivit (även de har testats utan läppenna) Så tummen upp för formula och allt sånt, men tumme ner för hur just den här nyansen nöttes bort på mig
Powder Kiss Hazy Matte Lipstick Sultriness
Mac
Powder Kiss Hazy Matte Lipstick Sultriness
Tag
Läppar
Fortsätt utforska gemenskapen!