/ First impression av LH Cosmetics Biggie i färgen Mega Jag
Nathalie
Beauty Pro
27/01/26-14:56
First impression av LH Cosmetics Biggie i färgen Mega Jag valde mellan två färger, den här och Giga men den här kändes som ett lite mer säkert val. Kommer köpa Giga sen också. Mega är en kall mauve, men jag fick för mig att det var den här som skulle vara en kall plommon men det var visst Giga 😅 Så går det när man övertänker sina val och därför blandar ihop allt. Formulan är väldigt mjuk och behaglig, den känns inte uttorkande på något sätt. Tycker också att det här är ett bra mellanting mellan glansigt och matt då den är varken eller. Väldigt lätt att måla med men jag kommer se om jag har en matchande läppenna hemma för att få en lite skarpare kant. Hållbarheten är väl som förväntat, om man varken äter eller dricker så sitter den precis lika bra som vilket läppstift som helst! Man bör dock veta att det här inte är en större variant av deras Crayon, den här sätter sig aldrig helt så som Crayon gör. Jag visste det för jag har sett en reel om det som Linda Hallberg gjort så jag blev inte besviken men jag skulle annars trott att de har samma formula. Överlag rätt nöjd med den här produkten och kommer vid något tillfälle att köpa Giga också 😊
Biggie Giga
LH cosmetics
Biggie Giga
Tag
Läppar
Fortsätt utforska gemenskapen!