/ En touch up light eller lite mer beror ju på läget som värme
Anna
Beauty Pro
26/07/25-19:01(redigerad den 26/07/25-19:21)
En touch up light eller lite mer beror ju på läget som värme då typ allt flytit av och mer behövs, särskilt om jag ska äta på nåt ställe eller på något annat. En lättare Touch up är bilden med mindre egna krav att känna sig och se pigg ut. Men alltid som nr 1 är i vilket fall Smachbox Becca under eye brightening som jag har i två toner, den ljusaste och den med lite mer färg. Ett måste🦝! Efter det är det gloss som de gör fina och återfuktande frön NYX och ögonbryn eller bara läppbalsam, med eller utan SPF 50😎 Mascara är är viktigt och även tops att fånga upp det som iaf nu i värmen kladdat ut. Den jag har nu från All I Am håller bra för att inte vara vattenfast men ger inte så fantastiska fransar på något sätt. Blusch stick från Isadora nu på sommaren i somriga färger, har ett till som är ljusare men det med mer röd färg är bäst nu. Benefit lilla ögonbrynmascara med färg älskar jag lite tops är bra att ha om det inte skulle bli perfekt att fixa med är viktigt att ha här också. Förresten har jag tipsen i en lite plastpåse fortsatt de ska vara rena när de petas med vid ögon och på huden är viktigt för mig och faktiskt alltid med det med. Sensai Brown Gel i Soft Brown är verkligen en stor favorit nu, jag solar ju inte utan busar och den här är ett superbra komplement! Kan inte hoppa över att visa lite solskydd, för det är alltid med och fylls på med det också 😎
Bronzing Gel 61 Soft Bronze
Sensai
Bronzing Gel 61 Soft Bronze
Blush Stick 44 Coral Rose
Isadora
Blush Stick 44 Coral Rose
Butter Gloss Éclair
NYX Professional Makeup
Butter Gloss Éclair
Butter Gloss Bling 02 Dripped Out
NYX Professional Makeup
Butter Gloss Bling 02 Dripped Out