/ ☀️En liten primer review☀️ Köpte denna att testa för ett
Noa
Beauty Star
21/03/26-13:41
☀️En liten primer review☀️ Köpte denna att testa för ett par veckor sedan och har använt den såväl utan som under basmakeup och måste säga att jag är så otroligt imponerad med tanke på prisklassen! Hade sett denna primer överallt på den enstaka sociala media plattform jag använder och lade direkt en beställning så fort jag såg att kicks hade rea. Har tidigare testat flertalet grippy primers, men upplevt de flesta som för tunga på huden. Vad som gör just denna så otroligt härlig och uppskattad är just formulan. Den kommer i serum form, otroligt lätt känsla! Har ett väldigt behagligt grip som hjälper makeupen hålla fast under dagen, utan att kännas som klister. Den är inte helt porfyllande, vilket inte heller är huvudsyftet, men jag tycker ändå att basen ser otroligt jämn och fin ut med denna som första steg av rutinen. Den lämnar även extra lyster, vilket jag älskar! Kommer utan tvekan fylla på när denna flaska tar slut. (+ i kanten eftersom man inte behöver värst många droppar) en 5/5⭐️ av mig
Grippy Serum Primer 30 ml
Maybelline New York
Grippy Serum Primer 30 ml
Tag
Bas
Fortsätt utforska gemenskapen!