/ Beauty Tools 🔧💄 Dessa tools Ă€r essential för mig för att
Hogge
Beauty Pro
23/01/26-18:34(redigerad den 23/01/26-18:41)
Beauty Tools 🔧💄 Dessa tools Ă€r essential för mig för att fĂ„ till bra fransar. Mina Ă€r mörka och ganska tjocka MEN!!!!! de pekar rakt ner. För att fĂ„ "uppet" att hĂ„lla sĂ„ fönar jag först min Shiseido Eyelash Curler (❀ testat olika men denna som jag har haft sen typ 2018 Ă€r min Ă€lskling) varm innan jag böjer dom. Man fĂ„r vara lite försiktig sĂ„ man inte brĂ€nner sig (eller av fransarna 😬). Med detta tricket hĂ„ller dom i vĂ„tt och torrt i mÄÄÄÄnga timmar. Utöver detta sĂ„: - Vattenfast mascara, gĂ€rna en som Ă€r ganska torr i formulan sĂ„ de torkar snabbt. Jag gillar L'OrĂ©al Telescopic Waterproof. - Cottontops! Fransarna kommer att bli överböjda = mascara pĂ„ hela ögonlocken men det fixar man lĂ€tt med tops. - Detta sliter ganska mycket pĂ„ fransarna sĂ„ jag anvĂ€nder nĂ€stan alltid franserum som ger dom lite nĂ€ring och nytta. Just nu kör jag Sweeds. - Byter gummilisten pĂ„ fransböjaren ganska ofta för vĂ€rmen sliter Ă€ven pĂ„ den, detta för att fĂ„r bĂ€sta resultat med en gummilist med "stuns" i. Har funderat pĂ„ lashlift med Ă€r för snĂ„l. đŸ˜¶â€đŸŒ«ïž Nere i hörnet finns en före / efterbild, frĂ„n noll fransar till hejhej 👋👀 !
Eyelash Curler
Shiseido
Eyelash Curler
Tag
Ögonmakeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!