Beauty shelfie del 1 – sminkbord
Detta är hjärtat av min sminkförvaring. Här sitter jag när jag sminkar mig, så jag har det mesta inom räckhåll och allting är organiserat så att jag inte behöver leta när jag har bråttom på morgonen.
I den stora gröna necessären från Rituals har jag samlat mina basprodukter som mascara, brynpenna, foundation, primer, contour stick med mera. Det är en riktigt bra lösning för mig som inte vill ha något framme men inte heller behöva hämta saker från olika lådor och skåp varje dag. 😊 Necessären är dessutom väldigt fin och lyxig, och passar med allt grönt i rummet.
Min ringlight köpte jag för att kunna ta bättre bilder på ögonsminkningar. Det gör stor skillnad, färger ser mer ut som de gör i verkligheten och glitter syns bättre.
Nästan alla mina sminkfavoriter är från LH cosmetics och Haus Labs, och det finns många favoriter jag hade kunnat babbla om här. 😅 Men jag taggar alla favoritblush jag kan! Har köpt mycket blush på sistone för att prova olika sorter och färger. LHs Duo dimension har varit med länge dock, de förtjänar extra uppmärksamhet. 👏🏻 Älskar idén att jobba med två färger för att ge ansiktet dimension, och lystern de ger är otrolig.
LH cosmetics
Duo Dimension Charming
RITUALS
The Ritual of Jing - Large Gift Set 2025
Fenty Beauty
Suede Powder Blush Matte Sundress Szn
MAC
Glow Play Blush Big Diva Energy
LH cosmetics
Artistick Blush Canvas
NYX PROFESSIONAL MAKEUP
Buttermelt Blush 10 Back And Butta