/ BEAUTY SHELFIE CHALLENGE 💩 Min ”project pan” /
Therese
Beauty Pro
17/06/25-19:43
BEAUTY SHELFIE CHALLENGE 💩 Min ”project pan” / vardagssminkvĂ€ska som stĂ„r i stort sett alltid i badrummet! HĂ€r finns det produkter som jag vill göra slut pĂ„ och Ă€ven nĂ„gra favoriter som alltid mĂ„ste finnas i min sminksamling. HĂ„ller just nu pĂ„ att ”pan that palette” - dvs anvĂ€nda upp HELA Norvina paletten frĂ„n Anastasia Beverly Hills. Älskar alla paletter frĂ„n henne, Ă€ger de flesta men absolut inte alla. Men har som mĂ„l att försöka anvĂ€nda upp dem nu dĂ„ de varit i min Ă€go sĂ„ lĂ€nge nu. Har Ă€ven min trusty old Cali Contour som ocksĂ„ börjar bli vĂ€ldigt gammal, men Ă€lskad och fortfarande anvĂ€ndbar. Planen Ă€r att göra slut pĂ„ den ocksĂ„ inom en snar framtid! Har denna stĂ„ende som sagt var i badrummet nĂ€stan jĂ€mt, dels för att slippa springa fram och tillbaka för att hĂ€mta smink, men ocksĂ„ för att jag ska slippa fundera vad jag vill/behöver nĂ€r jag ska sminka mig pĂ„ morgonen. SĂ„ tips Ă€r att ha en vĂ€ska i badrummet med produkter du vill göra slut pĂ„! DĂ„ blir man nĂ€stan ocksĂ„ lite ”tvingad” att anvĂ€nda upp dem 🙈 Har ni nĂ„got projekt pĂ„ gĂ„ng gĂ€llande att göra slut pĂ„ produkter eller liknande?
Norvina Eyeshadow Palette
Norvina Eyeshadow Palette
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Smashbox
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
IT Cosmetics
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Fit Me Matte + Poreless Primer 30 ml
Maybelline
Fit Me Matte + Poreless Primer 30 ml
Micro Brow Pencil Taupe