BEAUTY SHELFIE CHALLENGE đŠ
Min âproject panâ / vardagssminkvĂ€ska som stĂ„r i stort sett alltid i badrummet! HĂ€r finns det produkter som jag vill göra slut pĂ„ och Ă€ven nĂ„gra favoriter som alltid mĂ„ste finnas i min sminksamling.
HĂ„ller just nu pĂ„ att âpan that paletteâ - dvs anvĂ€nda upp HELA Norvina paletten frĂ„n Anastasia Beverly Hills. Ălskar alla paletter frĂ„n henne, Ă€ger de flesta men absolut inte alla. Men har som mĂ„l att försöka anvĂ€nda upp dem nu dĂ„ de varit i min Ă€go sĂ„ lĂ€nge nu.
Har Àven min trusty old Cali Contour som ocksÄ börjar bli vÀldigt gammal, men Àlskad och fortfarande anvÀndbar. Planen Àr att göra slut pÄ den ocksÄ inom en snar framtid!
Har denna stÄende som sagt var i badrummet nÀstan jÀmt, dels för att slippa springa fram och tillbaka för att hÀmta smink, men ocksÄ för att jag ska slippa fundera vad jag vill/behöver nÀr jag ska sminka mig pÄ morgonen.
SĂ„ tips Ă€r att ha en vĂ€ska i badrummet med produkter du vill göra slut pĂ„! DĂ„ blir man nĂ€stan ocksĂ„ lite âtvingadâ att anvĂ€nda upp dem đ
Har ni nÄgot projekt pÄ gÄng gÀllande att göra slut pÄ produkter eller liknande?
Norvina Eyeshadow Palette
Smashbox
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
IT Cosmetics
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Maybelline
Fit Me Matte + Poreless Primer 30 ml
NYX Professional Makeup
Micro Brow Pencil Taupe
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml