/ Beauty First Impressions 💕 Testade inte bara en utan tvĂ„
Virre
Beauty Pro
20/07/26-17:43(redigerad den 20/07/26-17:44)
Beauty First Impressions 💕 Testade inte bara en utan tvĂ„ nya produkter idag för första gĂ„ngen. Dels en mascara frĂ„n Camilla Pihl (the perfect mascara) som jag fĂ„tt med i nĂ„gon box eller adventskalender för flera Ă„r sen och som sen hamnat pĂ„ mitt lilla lager i flera Ă„r, dĂ„ andra mascaror lockat mer. Första intrycket var bra, den var trevlig att mĂ„la med, hade en smidig silkonborste som man kom Ă„t bra med. Fransarna blev fina och höll formen bra trots att jag inte anvĂ€nt fransböjare innan. Dock smular den av sig en del efter en hel dag. SĂ„ inte helt nöjd.. Den andra produkten jag testade var en liten palett frĂ„n Morphe ”Cut to the Lace” som jag köpte förra veckan efter att ha fĂ„tt inspiration frĂ„n en tjej pĂ„ YT. Tyckte den var sĂ„ fin pĂ„ henne och jag dras gĂ€rna till mauve-fĂ€rger. Dock var den lite av en besvikelse. Lite för pudrig, nĂ„got svĂ„r att blenda ut snyggt och fĂ€rgerna var lite bleka och dĂ„ligt pigmenterade. Dock satt de fint hela dagen pĂ„ Glossgods primer. Mascaran sĂ„g jag har utgĂ„tt nu och Morphes ögonskugga finns inte pĂ„ Kicks i nulĂ€get, sĂ„ kan tyvĂ€rr inte tagga nĂ„gon.
Tag
Ögonmakeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!