Beauty First Impressions đ
MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss i fÀrgen Soul Search.
Hybridprodukter kan ju vara ultimata men det kan ocksÄ bli att de inte Àr tillrÀckligt bra som nÄgot.
SÄ blir det hÀr, tycker jag, och hade jag inte köpt detta pÄ rea till en brÄkdel av det ordinarie priset pÄ ca 360 kr hade jag varit riktigt besviken.
Inte tillrÀckligt glansigt glossigt och inte tillrÀckligt vÄrdande som lÀppolja. Dock mer mjukgörande lÀppoljeeffekt Àn lÀppglans.
Beskrivning:
"Ett högglansigt lip gloss som inte klibbar, tillverkad med vitaminrika oljor som förser dina lĂ€ppar med nĂ€rande fukt och en skir fĂ€rgton. Ă
terfuktar som en olja. GlÀnser som ett gloss. Den mjuka hybridformulan innehÄller nÀrande jojobaolja och gojibÀrsextrakt som hÄller lÀpparna mjuka och Äterfuktade, men aldrig torra eller klibbiga. Den har en subtil, naturlig doft av vaniljbergamott och (bokstavligen) krossade Àdelstenar för att ge lÀpparna riktig glans i en svepning. 100% vegansk."
Det jag hÄller med om Àr:
Klibbar inte
Skir fÀrg/tÀckning
Doftar gott
Det Àr inget direkt fel pÄ produkten men den blir ett medelmÄttigt mellanting.
BeautyAct levererar bÀttre för halva priset.
NÀsta hybrid jag tÀnker testa blir Buxom. Har högre förvÀntningar pÄ den dÄ Buxom Àr mitt favoritvarumÀrke nÀr det kommer till lipgloss.
PÄ bilden Àven ett alternativ frÄn MILK som jag gillar bÀttre om man skulle vilja testa nÄgot frÄn varumÀrket.
Odyssey Lip Oil Gloss Soul Search
KUSH Sheer Hydrating Lip Oil Dream Machine
BeautyAct
Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
Buxom
Full On Plumping Glossy Lip Oil Dolly