/ Beauty First Impressions 💖 MILK Makeup Odyssey Lip Oil
Nikki
Beauty Pro
02/07/25-09:59
Beauty First Impressions 💖 MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss i fĂ€rgen Soul Search. Hybridprodukter kan ju vara ultimata men det kan ocksĂ„ bli att de inte Ă€r tillrĂ€ckligt bra som nĂ„got. SĂ„ blir det hĂ€r, tycker jag, och hade jag inte köpt detta pĂ„ rea till en brĂ„kdel av det ordinarie priset pĂ„ ca 360 kr hade jag varit riktigt besviken. Inte tillrĂ€ckligt glansigt glossigt och inte tillrĂ€ckligt vĂ„rdande som lĂ€ppolja. Dock mer mjukgörande lĂ€ppoljeeffekt Ă€n lĂ€ppglans. Beskrivning: "Ett högglansigt lip gloss som inte klibbar, tillverkad med vitaminrika oljor som förser dina lĂ€ppar med nĂ€rande fukt och en skir fĂ€rgton. Återfuktar som en olja. GlĂ€nser som ett gloss. Den mjuka hybridformulan innehĂ„ller nĂ€rande jojobaolja och gojibĂ€rsextrakt som hĂ„ller lĂ€pparna mjuka och Ă„terfuktade, men aldrig torra eller klibbiga. Den har en subtil, naturlig doft av vaniljbergamott och (bokstavligen) krossade Ă€delstenar för att ge lĂ€pparna riktig glans i en svepning. 100% vegansk." Det jag hĂ„ller med om Ă€r: Klibbar inte Skir fĂ€rg/tĂ€ckning  Doftar gott  Det Ă€r inget direkt fel pĂ„ produkten men den blir ett medelmĂ„ttigt mellanting.  BeautyAct levererar bĂ€ttre för halva priset.  NĂ€sta hybrid jag tĂ€nker testa blir Buxom. Har högre förvĂ€ntningar pĂ„ den dĂ„ Buxom Ă€r mitt favoritvarumĂ€rke nĂ€r det kommer till lipgloss.  PĂ„ bilden Ă€ven ett alternativ frĂ„n MILK som jag gillar bĂ€ttre om man skulle vilja testa nĂ„got frĂ„n varumĂ€rket. 
Odyssey Lip Oil Gloss Soul Search
Odyssey Lip Oil Gloss Soul Search
KUSH Sheer Hydrating Lip Oil Dream Machine
KUSH Sheer Hydrating Lip Oil Dream Machine
Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
BeautyAct
Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
Full On Plumping Glossy Lip Oil Dolly
Buxom
Full On Plumping Glossy Lip Oil Dolly
Tag
LĂ€ppar