Beauty First Impressions đ Jag har den i nyans stardust och jag tycker att det Ă€r en nyans som funkar till det mesta. Den Ă€r ganska krĂ€mig i konsistensen och kan vara lite svĂ„r att blenda ~ lĂ€tt att det kommer mycket produkt pĂ„ ett stĂ€lle som sedan Ă€r lite svĂ„rt att blenda đ den ger lyster utan att se glittrig ut đ smular inget och ser lika fin ut hela dagenđ tyvĂ€rr sĂ„g jag först efterĂ„t att man ska behĂ„lla den lilla biten aluminiumfolie pĂ„, den ligger som ett mellanlager mellan skuggan och locket⊠tycker det Ă€r lite dĂ„ligt att produkten Ă€r sĂ„ kĂ€nslig att den riskerar att torka ut Ă€ven med locket pĂ„ sig, sĂ„ att man Ă€ven mĂ„ste ha pĂ„ aluminiumfolie⊠nu efterĂ„t har jag Ă€ven hört mĂ„nga andra dĂ€r ögonskuggan torkat ut efter bara nĂ„gra veckor ~ gissningsvis pga att man inte behĂ„llt aluminiumfolien pÄ⊠tycker det finns andra skuggor som Ă€r lĂ€ttare att anvĂ€nda dĂ€r man inte behöver ha pĂ„ dubbla lock. Antar att min kommer att torka ut eftersom jag inte följt anvisningarna đ€ kommer att anvĂ€nda den sĂ„ lĂ€nge det gĂ„r men det blir inget omköp đ jag vill ha enkel make up och detta kĂ€nns lite omstĂ€ndigt đ
Hickap
Fire Eyes Cream Shadow Stardust