/ Beauty First Impressions 💖 Detta serum fick jag som gĂ„va pĂ„
Sotnosen
Beauty Pro
23/05/26-12:54
Beauty First Impressions 💖 Detta serum fick jag som gĂ„va pĂ„ köpet nĂ€r jag köpte en crayon frĂ„n by Terry
 jag har haft detta serum en gĂ„ng innan, fĂ„tt i nĂ„n box eller liknande, men dĂ„ gav jag det direkt till en kompis eftersom jag tyckte att nyansen, sunny flash, var för mörk för mig. 🌞 Jag vill verkligen tycka om detta serum, ni vet sĂ„ som vissa produkter vill man gilla? Men jag tycker Ă€rligt talat att detta serum Ă€r lite svĂ„rt att anvĂ€nda. Det Ă€r lite rinnigt i konsistensen samtidigt som den Ă€r oljig
 doftar av nĂ„got som pĂ„minner om ros đŸŒč denna doften försvinner dock fort! Och pumpen Ă€r lite hĂ„rd sĂ„ det Ă€r svĂ„rt att fĂ„ ut en halv pump, det kommer en rejĂ€l pump nĂ€r man trycker
. Den Ă€r otroligt glowig ~ och dĂ„ gillar jag glow ✹ men denna glowar sĂ„ mycket att jag inte kan tĂ€nka mig att ha endast denna pĂ„ mig
. Jag har testat att blanda serumet med mina glass skin drops frĂ„n Glowid, med min cc cream frĂ„n it cosmetics och med min cc cream frĂ„n Biodroga men de Ă€r svĂ„ra att blanda, de skĂ€r sig liksom om ni förstĂ„r hur jag menar
 det funkar nĂ„got bĂ€ttre med min foundation frĂ„n Lumene, Ă€ven om man mĂ„ste blanda det rejĂ€lt i handflatan först för annars skĂ€r sig Ă€ven dessa
. Det optimala Ă€r nog att anvĂ€nda denna som flytande highlighter vilket jag sjĂ€lv inte testat
 kommer fortsĂ€tta blanda den med foundation frĂ„n Lumene för extra glow och fresh fĂ€rg men vi fĂ„r se om det blir en keeper đŸ€—
Mini-To-Go Brightening CC Serum 4 Sunny Flash
By Terry
Mini-To-Go Brightening CC Serum 4 Sunny Flash
Tag
Bas
FortsÀtt utforska gemenskapen!