Beauty First Impressions đ Detta serum fick jag som gĂ„va pĂ„ köpet nĂ€r jag köpte en crayon frĂ„n by Terry⊠jag har haft detta serum en gĂ„ng innan, fĂ„tt i nĂ„n box eller liknande, men dĂ„ gav jag det direkt till en kompis eftersom jag tyckte att nyansen, sunny flash, var för mörk för mig. đ
Jag vill verkligen tycka om detta serum, ni vet sĂ„ som vissa produkter vill man gilla? Men jag tycker Ă€rligt talat att detta serum Ă€r lite svĂ„rt att anvĂ€nda. Det Ă€r lite rinnigt i konsistensen samtidigt som den Ă€r oljig⊠doftar av nĂ„got som pĂ„minner om ros đč denna doften försvinner dock fort! Och pumpen Ă€r lite hĂ„rd sĂ„ det Ă€r svĂ„rt att fĂ„ ut en halv pump, det kommer en rejĂ€l pump nĂ€r man tryckerâŠ.
Den Ă€r otroligt glowig ~ och dĂ„ gillar jag glow âš men denna glowar sĂ„ mycket att jag inte kan tĂ€nka mig att ha endast denna pĂ„ migâŠ.
Jag har testat att blanda serumet med mina glass skin drops frĂ„n Glowid, med min cc cream frĂ„n it cosmetics och med min cc cream frĂ„n Biodroga men de Ă€r svĂ„ra att blanda, de skĂ€r sig liksom om ni förstĂ„r hur jag menar⊠det funkar nĂ„got bĂ€ttre med min foundation frĂ„n Lumene, Ă€ven om man mĂ„ste blanda det rejĂ€lt i handflatan först för annars skĂ€r sig Ă€ven dessaâŠ.
Det optimala Ă€r nog att anvĂ€nda denna som flytande highlighter vilket jag sjĂ€lv inte testat⊠kommer fortsĂ€tta blanda den med foundation frĂ„n Lumene för extra glow och fresh fĂ€rg men vi fĂ„r se om det blir en keeper đ€
By Terry
Mini-To-Go Brightening CC Serum 4 Sunny Flash