/ Beauty First Impressions đŸ‘€đŸ“â­ïž Clarins Wonder Perfect
Nikki
Beauty Pro
21/07/25-15:07
Beauty First Impressions đŸ‘€đŸ“â­ïž Clarins Wonder Perfect Mascara 4D Ă€r en lite dyrare mascara nĂ„gonstans mittemellan tvĂ„ av mina favoriter, Clinique High Impact Mascara och LancĂŽme HypnĂŽse Mascara. VarumĂ€rket och prisklassen ger vissa förvĂ€ntningar mĂ„ste jag erkĂ€nna och pĂ„ stora hela tycker jag ocksĂ„ att den lever upp till dem. Namnet har den fĂ„tt dĂ„ den sĂ€gs ge fransarna de 4 dimensionerna av en perfekt look: tjockare, lĂ€ngre, perfekt böjda och definierade. Och inte bara det, den vĂ„rdar ocksĂ„ fransarna dĂ„ den innehĂ„ller bl a rosvax och panthenol som ska skydda och stĂ€rka fransarna. Det gillar jag verkligen om det visar sig stĂ€mma pĂ„ lĂ€ngre sikt. Jag tycker inte om att byta mascaraborste (och gillar fĂ„) men denna frĂ„n Clarins funkar direkt. NĂ„r lĂ€tt överallt och fransarna blir fint separerade. Bygger ocksĂ„ pĂ„ lite ytterligare lĂ€ngd och ger fylligare fransar. Extra plus: Finns Ă€ven i brunt. Testade fĂ€rgen i butik tidigare idag och det Ă€r en riktigt fin brun fĂ€rg (tycker ofta bruna Ă€r sĂ„ mörka att de nĂ€stan ser brunsvarta ut). đŸ–€đŸ€Ž
Wonder Perfect Mascara 4D 02 Perfect Brown
Clarins
Wonder Perfect Mascara 4D 02 Perfect Brown
Wonder Perfect Mascara 4D 01 Perfect Black
Clarins
Wonder Perfect Mascara 4D 01 Perfect Black
Tag
Ögonmakeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!