Beauty First Impressions đđâïž
Clarins Wonder Perfect Mascara 4D Àr en lite dyrare mascara nÄgonstans mittemellan tvÄ av mina favoriter, Clinique High Impact Mascara och LancÎme HypnÎse Mascara.
VarumÀrket och prisklassen ger vissa förvÀntningar mÄste jag erkÀnna och pÄ stora hela tycker jag ocksÄ att den lever upp till dem.
Namnet har den fÄtt dÄ den sÀgs ge fransarna de 4 dimensionerna av en perfekt look: tjockare, lÀngre, perfekt böjda och definierade.
Och inte bara det, den vÄrdar ocksÄ fransarna dÄ den innehÄller bl a rosvax och panthenol som ska skydda och stÀrka fransarna. Det gillar jag verkligen om det visar sig stÀmma pÄ lÀngre sikt.
Jag tycker inte om att byta mascaraborste (och gillar fÄ) men denna frÄn Clarins funkar direkt. NÄr lÀtt överallt och fransarna blir fint separerade. Bygger ocksÄ pÄ lite ytterligare lÀngd och ger fylligare fransar.
Extra plus:
Finns Ă€ven i brunt. Testade fĂ€rgen i butik tidigare idag och det Ă€r en riktigt fin brun fĂ€rg (tycker ofta bruna Ă€r sĂ„ mörka att de nĂ€stan ser brunsvarta ut). đ€đ€
Clarins
Wonder Perfect Mascara 4D 02 Perfect Brown
Clarins
Wonder Perfect Mascara 4D 01 Perfect Black