/ Beauty first impressions av läppennan från C.T i nyans Love
Irena
Beauty Pro
30/10/25-21:00
Beauty first impressions av läppennan från C.T i nyans Love trap.
Nu kommer jag vara helt ärlig och säga, har du tänkt på att investera i en lip cheat läppenna så gör dig en tjänst och lägg pengarna på annat! Har testat pennor i prisklass budget till lyx och för 320 kronor förväntar jag mig att något håller i åtminstone några timmar. Jag gillar färgen på denna men konsistensen och formulan lämnar mycket att önska. Först behöver man trycka ganska hårt när man målar konturerna samtidigt som pennan är krämig vilket gör att det går åt mer produkt och behöver vässas oftare. Pigmentet suger. Färgen håller inte heller så länge som jag förväntar mig av det priset. Nu jämför jag med mina pennor från Morphe och nyx i prisklass 69-129 som lätt håller i 5-6 timmar. Denna fick jag bättra på 4 gånger under en arbetsdag. Inte ok! Jag vet även att flera som varit beautytesters för pennan klagade på dålig hållbarhet och att den inte levererade. Tyvärr tror jag att det är namnet på produkten som kostar i detta fall och inte prestandan i sig. Lip cheat - I will cheat on you with another brand next time 🫶🏼