/ Beauty First Impression đŸ‘ïž Mascara kan man vĂ€l aldrig fĂ„
Virre
Beauty Pro
16/09/25-17:57(redigerad den 16/09/25-17:59)
Beauty First Impression đŸ‘ïž Mascara kan man vĂ€l aldrig fĂ„ nog och speciellt inte bra sĂ„dana. Jag har sovit lĂ€nge pĂ„ Macs mascaror, fast jag haft flera pĂ„ vĂ€nt hemma 🙄 Mac Stack mascaran Ă€r en minivariant som jag fĂ„tt med vid nĂ„gon bestĂ€llning frĂ„n Mac och redan nĂ€r jag öppnar mascaran blir jag glad. Den har en gummiborte, precis en sĂ„n typ som jag Ă€r lite extra förtjust i. Den Ă€r lĂ€tt att komma Ă„t varenda frans med och sĂ„ otroligt enkel att jobba med, separerar fransarna fint samtidigt som den ger lite volym. Oftast tycker jag att mascaror har nĂ„gon veckas inkörsperiod innan de funkar riktigt bra och Ă€r lagom torra, men Macstack funkar bra direkt. Mascaran sitter bra utan att falla ner sĂ€rskilt mycket, lite pĂ„ bilden syns det. Men dĂ„ ska man ha i Ă„tanke att det ösregnat massor och jag har varit ute i regnet, den har suttit pĂ„ i drygt 6 timmar, samt att den Ă€r inte vattenfast. Jag tycker det Ă€r riktigt bra betyg för den i det hĂ€r vĂ€dret. Macstack ger ett vĂ€ldigt positivt första intryck đŸ‘ŒđŸ»
Macstack Mascara Black Stack
MAC
Macstack Mascara Black Stack
Tag
Ögonmakeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!