/ Beauty First Impression 💋 Inte bara en utan tvĂ„ produkter
Virre
Beauty Pro
14/02/26-07:45
Beauty First Impression 💋 Inte bara en utan tvĂ„ produkter testar jag hĂ€r för första gĂ„ngen. Multichrome linern frĂ„n Moira i fĂ€rgen Buzz samt Nilens Jord Lash Definition Mascara. Den ena ger ett bĂ€ttre första intryck Ă€n den andra
 Buzz Ă€r lika bra som jag trodde den skulle vara. Enkel att jobba med, dock fĂ„r man vara ganska snabb nĂ€r man ska tona ut den lite, dĂ„ jag upplever att den torkar fort. FĂ€rgen Ă€r sĂ„ snygg med sitt blĂ„ som vĂ€xlar i grön, lila och alla möjliga fĂ€rger. Köpte den ocksĂ„ i fĂ€rgen Atlas som ocksĂ„ Ă€r fin. Mascaran dĂ€remot ger inte ett lika bra första intryck. Fransarna blev lite dĂ„ligt separerade och ville bara klumpa ihop sig. Gillar annars lĂ€ngden den ger. Samtidigt vet jag att det flesta mascaror brukar vara som bĂ€st nĂ€r man anvĂ€nt dem nĂ„gon vecka, sĂ„ jag har goda förhoppningar om att jag kommer gilla den mer framöver. Borsten gillade jag mycket dĂ€remot, den var perfekt att mĂ„la med och lĂ€tt att komma Ă„t fransarna med. (Kan inte fĂ„ fram mascaran)
Supernova Multichrome Gel Liner 009 Buzz
MOIRA
Supernova Multichrome Gel Liner 009 Buzz
Tag
Ögonmakeup
FortsÀtt utforska gemenskapen!