/ Beauty First Impression 🍓 Har nu testat Charlotte
Nikki
Beauty Pro
13/09/25-13:26
Beauty First Impression 🍓 Har nu testat Charlotte Tilbury's hybrid mellan lipgloss och lip oil. Hade redan testat dofter och sett nyanserna innan sĂ„ jag valde Strawberry Vanilla. Först förpackningen (tub): Supersöt đŸ“âœšïžđŸ„° Behaglig mjuk applikator. Formula som inte klibbar och kĂ€nns skön pĂ„ lĂ€pparna. Behöver Ă„terappliceras ganska ofta. FĂ€rg & doft: ljus rosa (sheer), god svag doft av jordgubb och vanilj. Är ganska stor konsument av lĂ€ppoljor och liknande hybridprodukter och har bl a testat Clarins, Ole Henriksen och MILK Makeup. Clarins och Ole Henriksen har jag alltid och köper om innan de tar slut. Charlotte Tilbury's förpackning Ă€r lite större men ca 100 kr dyrare, detta pga att varumĂ€rket Ă€r ganska overpriced i Sverige kanske för att det inte sĂ€ljs pĂ„ sĂ„ mĂ„nga stĂ€llen (?). Var inne pĂ„ vĂ€ldigt mĂ„nga Flagship Stores nĂ€r jag var i London i somras men förutom att utbudet produkter Ă€r mycket större dĂ€r Ă€n i Sverige sĂ„ var beauty prismĂ€ssigt inte vĂ€rt att köpa. Var förutom pĂ„ Charlotte Tilbury Ă€ven bl a pĂ„ MAC, Benefit, Jo Malone och PIXI. Charlotte Tilbury skiljde klart mest i pris jĂ€mfört med hemma sĂ„ baserat pĂ„ priset i Sverige blir: PrisvĂ€rde (för mig): Nja
Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil Juicylicious Candy Fig
Charlotte Tilbury
Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil Juicylicious Candy Fig
Tag
LĂ€ppar
FortsÀtt utforska gemenskapen!