/ Beauty First Impression - e.l.f. Halo Glow Powder Filter 💛
Julia
Beauty Pro
05/07/25-11:40(redigerad den 05/07/25-11:43)
Beauty First Impression - e.l.f. Halo Glow Powder Filter 💛 Jag köpte det hĂ€r pudret för ca en mĂ„nad sedan och anvĂ€nder det mest under ögonen ovanpĂ„ concealer. Jag gillar en finish med lyster snarare Ă€n helt matt, och brukade tidigare anvĂ€nda Huda Beauty GloWish Luminous Pressed Powder. Men som alltid nĂ€r jag fastnar för en dyrare makeupprodukt (Huda kostar 499 kr) försöker jag se om jag kan hitta en mer prisvĂ€rd ersĂ€ttare - och det kĂ€nner jag att jag gjort nu. Detta puder frĂ„n e.l.f. kostar 189 kr och ger enligt mig ett vĂ€ldigt liknande resultat. En bonus Ă€r att den kommer med inbyggd spegel och liten puff om man vill anvĂ€nda det. Om jag kollar vĂ€ldigt nĂ€ra (i min 10x zoom-spegel dĂ€r allt syns) sĂ„ ser jag att den har smĂ„ glitterkorn, men det Ă€r inget jag tycker mĂ€rks annars i vanligt ljus. IstĂ€llet ger den bara en fin lyster som ser frĂ€sch ut och hĂ„ller hela dagen ✹ Försökte lĂ€gga till ett foto pĂ„ den, men har till och frĂ„n problem att posta inlĂ€gg nĂ€r de innehĂ„ller bilder och det funkade inte idag.
Halo Glow Powder Filter Fair Neutral Cool
Halo Glow Powder Filter Fair Neutral Cool
Tag
Bas
FortsÀtt utforska gemenskapen!