/ Back to Routines - Make-up 💄 Vilken rolig utmaning! 💄 Även
Sotnosen
Beauty Pro
12/08/26-16:42
Back to Routines - Make-up 💄 Vilken rolig utmaning! 💄 Även fast jag Ă€r tillbaka i vardagen nu sĂ„ vill jag ha en somrig och lite enklare look đŸ«¶ pĂ„ bild 2 Ă€r basen 💕 glowid glass skin drops anvĂ€nder jag som primer, sen har jag Maybelline skin tint 💕 den Ă€r lĂ€tt och skön att ha pĂ„ sommaren 🌅 rouge frĂ„n nars och highlighter frĂ„n pixie 💖sen har jag ett settingpowder frĂ„n Teez som jag fĂ„tt av en kompis som jag tror har fĂ„tt den i en goodiebox 😍 avslutar med Idun settingspray đŸ„° Bild nr 3 Ă€r ögonmaken đŸ„° i nĂ„n box för lĂ€nge sen har jag fĂ„tt en palette dĂ€r jag anvĂ€nder translucent powder som ögonskugge-primer & sen har jag ögonskugga frĂ„n Mac i nyans Ready to party 💜 ögonfransböjare frĂ„n Shiseido đŸ€— blĂ„ mascara Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt somrigt och fint och en enkel sak som lyfter vilken look som helst 💙 till ögonbrynen har jag gosh lamination gel som jag fĂ„tt som beauty tester ursprungligen âŁïž Bild 4 Ă€r 💄 och lĂ€ppenna har jag frĂ„n Dashl och lĂ€ppstift frĂ„n Mac i nyans Honeylove som passar sĂ„ fint med resten av sminket đŸ«¶
Superstay 24H Skin Tint Foundation 23
Maybelline New York
Superstay 24H Skin Tint Foundation 23
Mini Blush Orgasm Edge
NARS
Mini Blush Orgasm Edge
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
MAC
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Eye Shadow Glitter Shine De-Light
MAC
Eye Shadow Glitter Shine De-Light