/ **B O L D đŸ’„** Panget och sjĂ€lvsĂ€kerhet jag kĂ€nner nĂ€r man
Hogge
Beauty Pro
18/11/25-18:04(redigerad den 18/11/25-18:08)

B O L D đŸ’„

Panget och sjĂ€lvsĂ€kerhet jag kĂ€nner nĂ€r man bĂ€r en röd lĂ€pp, dĂ„ kĂ€nner jag mig riktigt bold. SĂ„ himla fint/coolt/hĂ€ftigt nĂ€r det Ă€r 💋 som gör jobbet. Denna kvĂ€llen var sambon och jag ivĂ€g pĂ„ middag sĂ„ var Ă€ven uppklĂ€dd med oversized kavaj + tunga svarta boots. đŸ–€

Mina 3 favoriter frÄn BeautyAct som jag INTE vill vara utan i min sminknecessÀr Àr:

💋 BeautyAct Lip Treatment (Tint): Ger vĂ„rd, glans och en lyxig kĂ€nsla som hĂ„ller lĂ€nge. Älskar bĂ„de den neutrala (doftfria) + Dusty Mulberry för lite fĂ€rg.

🌟 BeautyAct Luminous Skin Primer Gel: Denna glowiga creme Ă€r en riktigt bra primer men oftast anvĂ€nder jag den som highlighter eller blandar ut i min foundation för att ge den lite mer lyster (utan att bli glittrig). Fuktgivande och rullar inte under smink.

đŸ§č BeautyAct Build-Up Foundation Brush Nr 105: Denna borste Ă€r sÄÄÄ bra. Mjuk (!!!!) och lagom tĂ€t sĂ„ resultatet blir alltid bra. AnvĂ€nder denna borste till alla mina flytande/krĂ€miga produkter (foundation, bronzer, contour, blush, highligter) dĂ„ den Ă€r precis lagom storlek till allt. Och eftersom jag anvĂ€nder den till sĂ„ mycket sĂ„ tvĂ€ttar jag Ă€ven mina borstar ofta (1 gĂ„ng/veckan) men denna Ă€r lika mjuk och tĂ€t fortfarande. KĂ€nns Ă€ven lyxig med det guldiga metallskaftet.

Jag fick skriva om texterna för jag skrev att alla var prisvĂ€rda men det Ă€r dom verkligen. 😅 Utöver dessa tre sĂ„ har jag Ă€ven Ă„terköpt deras HydraRepair Melting Cream, serum, toner, cleansing gel och mascara flera gĂ„nger. Är sĂ„ taggad pĂ„ nya Hydra Silk Foundation & Cream Bronzer. Settingsprayet har jag ocksĂ„ sneglat pĂ„ men inte testat Ă€n. 👀

Tack Kicks för att ni skapade BeautyAct. ❀

Lip Treatment Tint Dusty Mulberry
BeautyAct
Lip Treatment Tint Dusty Mulberry
Build-Up Foundation Brush Nr 105
BeautyAct
Build-Up Foundation Brush Nr 105
Luminous Skin Primer Gel 30 ml
BeautyAct
Luminous Skin Primer Gel 30 ml
Tag
LĂ€ppar