Hem / KICKS Official / **Sarah Sjöströms 5 snabba beautytips!** Vi frågade Sara
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
17/05/23-08:23 (redigerad den 17/05/23-08:23)

Sarah Sjöströms 5 snabba beautytips!

Vi frågade Sara Sjöström vilka beauty tips hon kan dela med sig av! Här kan du ta del av de 😍

Tre beautyikoner du inte kan leva utan?

Jag glömmer aldrig solskydd när jag simmar, det är viktigt att skydda mot solen. Waterlover från Biotherm är absolut bäst, den blir aldrig kladdig. Sedan har jag alltid en burk av Ultra Facial Cream från Kiehl’s och Hypnôse Mascara från Lancôme hemma.

Hudvårdsikon nummer ett i din rutin?

Eftersom jag simmar så mycket går det åt mycket ansiktscreme för att hålla min hud återfuktad. Kiehl’s Ultra Facial Cream har jag använt många burkar av, den är verkligen grym!

Två ikoniska makeupprodukter du inte kan leva utan?

Jag älskar Touche Éclat Concealer från Yves Saint Laurent och Lancômes Hypnôse Mascara. De är självklara favoriter för mig. Det blir alltid Hypnôse när jag köper mascara, finns det ens någon annan?

Din mest ikoniska parfym?

La Vie Est Belle från Lancôme är drömparfymen, den doftar magiskt. Ibland tröttnar jag faktiskt på att dofta klor!

Din signaturlook?

Jag sminkar mig inte så ofta, men när jag lägger mer tid på att fixa mig blir det fokus på en snygg bas med foundation, concealer, puder, rouge och settingspray. Teint Idole Ultra Wear Foundation från Lancôme sitter allra bäst! Det är en look som går snabbt att fixa och ser naturlig ut. Jag gillar också rouge och ordentligt med mascara. Då ser man gladare och piggare ut!

Vilka är era favoritprodukter ni inte kan leva utan? 🤩

**Sarah Sjöströms 5 snabba beautytips!**    Vi frågade Sara
Biotherm
Waterlover Hydrating Sun Milk SPF50 200 ml
Ultra Facial Cream 50 ml
Lancôme
Hypnôse Mascara 001 Black
Touche Éclat High Cover Concealer 4 Sand
Lancôme
La Vie Est Belle EdP 30 ml