Hem / KICKS Official / Matilda har blivit utsedd till månadens Beauty Talker!
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
15/07/21-08:42
Matilda har blivit utsedd till månadens Beauty Talker! Matilda har under juni månad publicerat 4 vackra looks och skapat ett Beauty Kit för en riktigt snygg och dewy bas, hon har dessutom visat ett stort engagemang för andra Beauty Talkers och tilldelas för detta 200 Beauty Hearts. Så härligt att se! Som månadens Beauty Talker passade Matilda även på att dela med sig av sina bästa tips 💜 Hur ser din hudvårdsrutin ut? Min hudvårdsrutin anpassar sig mycket efter vilket resultat jag vill uppnå för dagen. Jag har väldigt torr hud och gillar därför att använda återfuktande produkter som ger rikligt med lyster. Jag använder alltid en hudvårdsprimer följt av en boost av antingen Vitamin C eller hyaluronsyra. Ett serum och en riktigt återfuktande dagcreme är ett måste. På sommaren älskar jag att använda extra mycket vitamin C som bidrar till ett fantastiskt glow ✨ Och glöm såklart aldrig SPF! Har du någon favoritprodukt du kan tipsa andra om? En favorit jag inte kan leva utan, framförallt när sommaren är här är Peter Thomas Roth 24K Gold Lift & Firm Prism Cream. Det är min go-to glow produkt som ger det finaste resultatet! Perfekt att använda både under, över och utan smink! Ett stort grattis till Matilda! 😍
Matilda har blivit utsedd till månadens Beauty Talker!