Hem / KICKS Official / **Mรฅnadens Beauty Talker ๐Ÿ˜** Nu vill vi presentera
Hรคr fรฅr du veta det senaste som hรคnder pรฅ KICKS. Vi publicerar nyheter, tรคvlingar och du fรฅr hรคnga med Backstage pรฅ vรฅra upptรฅg.
KICKS
Official
19/10/23-09:21 (redigerad den 19/10/23-10:28)

Mรฅnadens Beauty Talker ๐Ÿ˜

Nu vill vi presentera @Rebecca som mรฅnadens beauty talker - Hon รคr en hรคngiven beauty Talker som sprider inspiration bรฅde i produkter och beauty Looks och som ocksรฅ รคr Beauty Pro โญ๏ธ!

Vi frรฅgade henne om hennes Go-to favoriter och sรฅhรคr svarade hon:

1.Kiehl's Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream - Krรคmen som รคr som magi fรถr huden. Nรคr man vaknar pรฅ morgonen kรคnns huden รฅterfuktad, mjuk och otroligt len. Ett mรฅste i min kvรคllsrutin.

2.Anastasia Brow Powder Duo - ร„r det nรฅgot jag inte kan vara utan sรฅ รคr det en skugga till brynen. Med denna produkt blir de fylliga och det รคr enkelt att bygga upp brynen till den intensitet jag รถnskar. Den รคr enkelt att applicera och det hรฅller verkligen hela dagen.

3.Laura Mercier Loose Setting Powder - Detta รคr en ny upptรคckt fรถr min del och den hamnade snabbt i topp. Det har en utjรคmnande effekt och ger ditt smink den perfekta finishen.

4.Urban Decay All Nighter Settingspray - Bรคsta settingspray pรฅ marknaden enligt mig. Hรฅller verkligen sminket pรฅ plats hela dagen

STORT GRATTIS @Rebecca ๐Ÿคฉ๐Ÿฅณ

Vilka รคr era Go-to favoriter som man inte fรฅr missa? โญ๏ธโญ๏ธ

**Mรฅnadens Beauty Talker ๐Ÿ˜**  Nu vill vi presentera
**Mรฅnadens Beauty Talker ๐Ÿ˜**  Nu vill vi presentera - 2
Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream 50 ml
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Laura Mercier
Loose Setting Powder Translucent
Anastasia
Brow Powder Duo Soft Brown