Hem / KICKS Official / **Mรฅnadens Beauty talker ๐Ÿ˜** Lรฅt oss presentera mรฅnadens
Hรคr fรฅr du veta det senaste som hรคnder pรฅ KICKS. Vi publicerar nyheter, tรคvlingar och du fรฅr hรคnga med Backstage pรฅ vรฅra upptรฅg.
KICKS
Official
10/02/23-08:34 (redigerad)

Mรฅnadens Beauty talker ๐Ÿ˜

Lรฅt oss presentera mรฅnadens beauty talker @Madelene ๐Ÿฅณ (@maddeelenee ๐Ÿ“ฑ)

Med ett hรถgt engagemang och inspirerande inlรคgg och beauty looks har Madelene blivit utvald Beauty Talker fรถr Januari och har dรคrmed fรฅtt 200 beauty hearts! ๐Ÿฅ‡

Vi passade pรฅ att stรคlla tvรฅ frรฅgor till Madelene:

1. Vilka รคr dina go-to produkter fรถr en perfekt bas?- Mina go-to produkter fรถr en perfekt bas รคr antingen Nars Light recflecting foundation (lyx) eller Lumene Natural Glow Fluid Foundation (budget). Till Concealer klarar jag mig inte utan en korrigerande produkt under รถgonen - Becca under eye Brightening Concealer (01). Nyx serum concealer och avslutningsvis gillar jag Anastasia beverly hills Loose Setting Powder Light Translucent och Urban decay all nighter setting spray om jag vill att det ska sitta hela dagen och natten. ๐Ÿคฉ

2. Har du nรฅgot hack eller tips som du alltid anvรคnder dig av i din sminkrutin?- Ett tips รคr att torka/ rengรถra brynen frรฅn exempelvis hudkrรคm innan man applicerar brynprodukterna- det gรถr att det hรฅller mycket bรคttre! ๐Ÿคฉ

โœจSTORT GRATTIS @Madelene โœจ

**Mรฅnadens Beauty talker ๐Ÿ˜**  Lรฅt oss presentera mรฅnadens
**Mรฅnadens Beauty talker ๐Ÿ˜**  Lรฅt oss presentera mรฅnadens - 2
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Anastasia
Loose Setting Powder Light Translucent
NARS
Light Reflecting Foundation Fiji
Smashbox
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light