Hem / KICKS Official / Låt oss presentera, Pontus ✨ Vårt Beauty Expert-gäng växer
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
10/08/21-08:47
Låt oss presentera, Pontus ✨ Vårt Beauty Expert-gäng växer och vi välkomnar nu glatt Pontus till teamet. Ni har säkert redan stött på Pontus i Magic Makeup kategorin (som för övrigt är hans favoritkategori) och han delar även gärna med sig av sina snyggaste looks i våra Beauty Looks samt på sin Instagram @pontusoscarson. Gör er redo för massvis av tips och inspiration från vår nya stjärna! Välkommen Pontus! Om du fick beskriva dig själv med ditt favorit quote, vilket hade du valt? ”Be YOU”. Ingen har rätten att bestämma vem du är. Du är du och ingen kan ändra på det 🙌 Sluta lev efter andras förväntningar och gör vad som gör DIG glad. Det tar du dig långt på! Vilken är din SNYGGASTE look du gjort hittills? Snyggast hittills är när jag gjorde en orange cut crease, dramatisk eyeliner och för att allt skulle poppa lite extra la jag till små stjärnor✨😜 Jag ÄLSKAR verkligen att göra cut creases, helt klart min favorit om jag får välja! Eller vad tycker ni, är detta min snyggaste look? Ni hittar mer av Pontus i KICKS Beauty Experts kategorin.
Låt oss presentera, Pontus ✨  Vårt Beauty Expert-gäng växer