Hem / KICKS Official / Jamilla har blivit utsedd till juli månads Beauty Talker!
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
08/17/21-06:57
Jamilla har blivit utsedd till juli månads Beauty Talker! Under juli månad har hon publicerat Beauty Looks inspirerade av de olika flaggorna som finns inom HBTQA+ och skapat hela tre Beauty Kits. I hennes profil hittar ni därför hennes topp foundations, det bästa hon vet från NYX eller allt som enligt henne behövs för en perfekt bas. Ni har säkert även stött på Jamilla i alla våra Talks, hon delar gärna med sig av det hon kan. Vi älskar detta engagemang och passade därför på att fråga vår nya Beauty Talker några korta frågor om hennes stora intresse 😃 Grattis Jamilla! Hur länge har du haft ditt stora skönhetsintresse? Jag började sminka mig när jag var 11 men gjorde endast en eyeliner då, så det blev större för ett par år sen! Har du testat några nya och roliga produkter du kan tipsa om? Ja, jag har testat Flaers nya fransar och har gillat att kombinera dem med andra jag redan har, eller bara att mixa och matcha mellan dem. Tack igen!! ❤️ Ett stort grattis till månadens Beauty Talker! 😍
Jamilla har blivit utsedd till juli månads Beauty Talker!