Hem / KICKS Official / Hej på er! @browfelicia här! Det känns så kul att få vara
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
29/09/21-14:07 (redigerad)
Hej på er! @browfelicia här! Det känns så kul att få vara här och prata direkt till er skönhets-älskare! Är det någon mer än jag som är otroligt taggad på att komma igång med lite nya skönhetsrutiner inför hösten? Jag har valt ut några av mina favoritprodukter från KICKS och samlat dem i en stor påse, och det bästa är att någon av er kan vinna hela påsen! 😍 Det enda du behöver göra är att dela din back-to-business-look här i Kicks Beauty Talks så är du med och tävlar! Jag vill verkligen se era makeuplooks, men framförallt så kan ni inspirera andra här. Gör såhär: ➊ Ta en bild på din back to business-look och ladda upp den under kategorin ”Beauty Looks” ➋ Skriv något om din look (frivilligt) och använd taggen #backtobusiness ➌ Posta! Det går bra att posta era Beauty Looks fram till den 13e oktober. En vinnare kommer att väljas ut av KICKS, där den bästa looken vinner! Vinnaren presenteras här på KICKS Beauty Talks den 14e oktober. Vad är en back to business look för dig? 💜
Hej på er! @browfelicia här! Det känns så kul att få vara - 2