Hem / KICKS Official / Har du koll på dina Beauty Hearts? Beauty Hearts är nämligen
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
15/06/21-10:13
Har du koll på dina Beauty Hearts? Beauty Hearts är nämligen de poäng som du får när du klarat en utmaning och ju fler Beauty Hearts du har, desto aktivare har du varit på KICKS Beauty Talks. Detta gör att du kan komma upp i nivå och få möjligheten till att bli månadens Beauty Talker! 💞 Låt oss presentera Karolina, som blivit utsedd till Maj månads Beauty Talker! Karolina har delat med sig av sina mest inspirerande looks och visat ett stort engagemang för andra Beauty Talkers. Vi passade därför på att fråga Karolina några korta frågor om KICKS Beauty Talks och hennes bästa skönhetstips. Vad är ditt bästa skönhetstips? Mitt bästa skönhetstips som gäller både smink och hud/hårvård är att man ska vara lyhörd på vad ens hud/hår vill ha just nu. Det kan finnas produkter som funkar hur bra som helst i ett år, sen börjar produkten lägga sig i rynkor kanske, ge prickar eller framkalla oönskade oljor. Testa något annat en stund och sen om ett tag när du testar produkten igen så kanske den är toppenbra. Det finns så många omständigheter som förändras så det gäller att testa och känna efter! Vad gillar du bäst med KICKS Beauty Talks? Det jag gillar bäst med KICKS Beauty Talks är att men kan dela sitt stora intresse med andra likasinnade. Även om jag fått många av mina vänner mer smink- och hudvårdsintresserade så är det få som jag kan ställa frågor till eller få inspiration utav. Ett stort grattis till Karolina! 😍
Har du koll på dina Beauty Hearts? Beauty Hearts är nämligen