/ **Grattis till @139653542 som รคr utsedd till Beauty Talker

Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.

KICKS
Official
08/05/24-06:54 (redigerad den 08/05/24-07:09)

Grattis till @Nikki som รคr utsedd till Beauty Talker of the Month! ๐Ÿ‘‘

Den hรคr mรฅnaden vill vi lyfta en medlem som ร„R en stor del av vรฅr community. Hon รคr inte bara hรถgst rankad med snart 100K Beauty Hearts (!) utan har ocksรฅ flest fรถljare! Har ni frรฅgor om parfym รคr Nikki sรคrskilt rรคtt person att tagga! Vi passade pรฅ att stรคlla 2 frรฅgor till mรฅnadens krontagare!


Pรฅ bilden Nikkis snygga "Clean Girl Makeup Look" delad i Beauty Looks-kanalen

1. Finns det nรฅgon beautytrend du gillar just nu och finns det nรฅgon du tycker mindre om?
Jag gillar bl a Clean girl makeup och nu till vรฅr och sommar รคven Strawberry makeup. Mindre fรถrtjust รคr jag i Feathered brows (glad att naturliga bryn kommer tillbaka mer och mer) och Cherry Cola lips.

2. Vilka produkter skapar den perfekta vardagsmaken?
En perfekt vardagsmake gรถr jag med: L'Orรฉal Paris Infaillible More Than a Concealer, BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Bronzer i fรคrgen Beach Breeze, PIXI On-The-Glow Blush stick i fรคrgen Fleur, Clinique High Impact Mascara, Anastasia Brow Gel Clear och ett lip gloss med fรคrg som t ex Buxom Full-On Plumping Lip Polish i fรคrgen Brandi.

โฌ‡๏ธ Alla produkter รคr taggade nedan! โฌ‡๏ธ

L Orรฉal Paris
Infaillible More Than Concealer 322 Ivory
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Beach Breeze
On-The-Glow Blush Fleur
Clinique
High Impact Mascara Black
Anastasia
Mini Brow Gel Clear
Buxom
Full-On Plumping Lip Polish Brandi