/ **Grattis till @140789717 som är utsedd till Beauty Talker
KICKS
Official
04/06/24-08:51(redigerad den 04/06/24-08:53)

Grattis till @Malin som är utsedd till Beauty Talker of the Month! 👑

Varje månad lyfter vi en medlem som bidrar lite extra till vår community och den här månaden är det ingen mindre än glow-drottningen som tar över kronan. Malin delar värdefulla tips, engagerar sig i inlägg och är dessutom Beauty Pro – vilket är den högsta medlemsnivån (för att komma dit behöver man ha samlat över 1000 community-poäng) TACK!

Vi passade på att ställa 2 frågor till Malin!

1. Berätta hur du får till den där lystern!

För några år sedan började jag få problem med min hy. Jag fick en hel del acne vilket gjorde att jag fick köra några omgångar med acne-kräm. För ca 2 år sedan slutade jag med tretinoin (A-vitamin) och sedan dess har jag varit väldigt noga med min hy. Idag har jag en ganska basic morgon- och kvällsrutin. Den består av toner, hyaluronsyra och spf på morgonen. Kvällstid består den av toner, niacinamide och ansiktskräm. Jag dubbelrengör alltid mitt ansikte kvällstid, aldrig på morgonen då jag upplever att min hy kan bli lite för torr om jag tvättar det både morgon och kväll.

2. Hur skyddar du dig mot solen i sommar, har du någon favorit-spf?

Jag använder solskydd året om, även vintertid. Jag är alltid noga med att skydda mitt ansikte med hatt eller keps på sommaren för att minska exponeringen.

Jag har två favoriter till ansiktet. Det är Evy - Sun Daily Defense Face Mousse och Beauty of Beauty of Joseon - Relief Sun: Rice + Probiotics. Viktigt att det är spf50. Spf30 används endast under årets mörkaste och kallaste dagar!

Fortsätt utforska gemenskapen!