Hem / KICKS Official / Grattis till Kristina som har blivit utsedd till september
Hรคr fรฅr du veta det senaste som hรคnder pรฅ KICKS. Vi publicerar nyheter, tรคvlingar och du fรฅr hรคnga med Backstage pรฅ vรฅra upptรฅg.
KICKS
Official
01/10/21-10:55 (redigerad)
Grattis till Kristina som har blivit utsedd till september mรฅnads Beauty Talker! ๐Ÿ’— Det betyder att hon blir tilldelad 200 beauty stars (poรคng), och uppnรฅr dessutom evig berรถmmelse i vรฅrt community. Kristina har bland annat visat oss hur hon gรถr en messy hair bun, delat med sig av hjรคlpsamma svar och spridit massor av gilla-hjรคrtan. Tack fรถr ditt engagemang! Hรคr nedan kan ni lรคsa tvรฅ snabba intervjufrรฅgor med @kristina OM DU BARA FICK BEHร…LLA TRE PRODUKTER FRร…N DIN MAKEUP BAG, VILKA SKULLE DET VARA? SVAR: Fรถrst och frรคmst sรฅ vill jag bara tacka fรถr att ni valt just mig till mรฅnadens Beauty Talker, jag blev sรฅ glad och rรถrd. ๐Ÿ˜ Jag skulle behรฅlla favoriterna: โ˜… Foundation; DIOR Forever Skin Glow 3WO Warm Olive โ˜… Eyeliner; DIOR Diorshow On Stage Liner 091 Matte Black โ˜… Mascara; Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Black VAD TYCKER DU ร„R ROLIGAST INOM BEAUTY? SVAR: ALLT vill jag svara, men dรฅ รคr jag inte sรฅ specifik ๐Ÿ˜‚ Tycker det รคr en fantastisk vรคrld och jag brinner sรฅ mycket fรถr skรถnhet. Smink รคr nรฅgot som jag alltid har intresserat mig fรถr (sen mamma bรถrjade tillรฅta det i tonรฅrstiden ๐Ÿ™ˆ). Men det jag vill poรคngtera รคr att alla vi bรคr pรฅ en naturlig skรถnhet. Sminket spelar en roll i att framhรคva finessen av din naturliga skรถnhet โ€“ och det รคr det som fascinerar mig mest av allt. Och sรฅ klart tycker jag det รคr superroligt att fรฅ arbeta med Lashlift och erbjuda kunder ett frรคscht lyft av รถgonfransarna ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ Kristinas Instagram: https://www.instagram.com/beautyliftbykristina/ Kristinas favoriter: https://community.kicks.se/app/613/channel/946/details/31031196
Grattis till Kristina som har blivit utsedd till september
Grattis till Kristina som har blivit utsedd till september - 2