/ **Grattis till
KICKS
Official
28/01/25-07:23

Grattis till @Annika som är utsedd till Beauty Talker of the month! 👑

Den här månaden har vi valt att lyfta en person som ni säkert har sett på communityt och det är ingen mindre än Annika som ständigt förgyller vårt community med looks och inspiration 😍

Se till att följa hennes profil så ni inte missar något! 🤩

Vi passade på att ställa några frågor till månadens krontagare!

1. Vilken är din absoluta favoritprodukt som du inte kan leva utan och varför? 💄✨ Min absoluta favorit produkt är HydraRepair Melting Eye cream från BeautyAct. Anledningen är enkel, den ger min hy runt ögonen den fukt och näring jag behöver och det är så viktigt när man är i min ålder, 61 år. Den produkten kan jag inte vara utan.

2. Om du bara fick använda en sminktrend eller teknik resten av året, vilken skulle det vara? 🎨 En sminktrend resten av året. Ja trend och trend så gillar jag naturligt med lite glow och lyster. Min ögonmakeup får gärna vara lite färg men lagom. På läpparna en fin läppglans som vårdar och ger lite färg.

3. Vilket är ditt bästa tips för att få sminket att hålla hela dagen? ⏳💋 För att få sminket hålla hela dagen. Jag med mogen och torr hy behöver/måste ha bra grund med rengöring, micellar water, ögon creme och det viktigaste en bra ansikts creme, HydraRepair Melting Cream från BeautyAct. Allt annat är också från BeautyAct. Sedan en bra primer som passar sin hud, ett bra SettingSpray är viktigt tycker jag. Jag har alltid med ett compact puder att eventuellt bättra på makeupen med.

Pst! Månadens Beauty Talker får alltid hemskickat en beauty gåva! Fortsätt dela ditt engagemang så kanske just du har chans att bli utvald nästa månad. 😘

Grattis Annika som har fått denna ärofyllda titel 🥳

HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
BeautyAct
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
HydraRepair Melting Cream 50 ml
BeautyAct
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!