/ Grattis till @136654427 som är utsedd till Beauty Talker of
KICKS
Official
11/09/24-06:00(redigerad den 11/09/24-13:14)

Grattis till @Kim som är utsedd till Beauty Talker of the Month! 👑

Den här månaden har vi valt att lyfta en medlem som ni säkert sett i Beauty Looks-kanalen. Hon delar nämligen så inspirerande makeuper (och vi blev inte förvånade när hon skrev att hon var makeupartist). Besök hennes profil för att se fler snygga looker!

Vi passade på att ställa några frågor till månadens krontagare!

1. Vilken produkt köper du om-och-om igen? Det är väldigt svårt att bara välja en produkt. Så jag tar mig friheten att välja två. Mascaran Sky High Waterproof från Maybelline och Depends 7 days Hybrid Top. Det absolut bästa överlacket! 💅🏼

2. Vilket är ditt favoritmärke när det kommer till makeup? Det står mellan Idun Minerals eller Anastasia Beverly Hills. De båda märkena har ett sådant brett utbud av produkter och är ofta med på de senaste trenderna vilket är kul!

3. Vad ser du mest fram emot med hösten (beauty relaterat)? Jag ser mest fram emot att använda mörkare, bäriga nyanser både på läppar, ögon och kinder. Sedan ser jag fram emot att färg är trendigt även i höst. Så jag ska rocka min gröna mascara från Idun och färgglada eyeliners till mörkare sotningar.

Speaking of ☝🏽sotningar. Så måste vi också dela den här snygga looken som Kim delade i veckan! 👇🏽

Pst! Månadens Beauty Talker får alltid hemskickat en beauty gåva! Fortsätt dela ditt engagemang så kanske just du har chans att bli utvalda nästa månad. 😘

Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Maybelline
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
7 Day Hybrid Top
Depend
7 Day Hybrid Top
Mineral Blush Smultron
IDUN Minerals
Mineral Blush Smultron
Mini Sultry Eye Shadow Palette
Anastasia
Mini Sultry Eye Shadow Palette