Hem / KICKS Official / GRATTIS Maya – vinnare i vår senaste tävling! Vi passade på
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
31/05/21-04:16
GRATTIS Maya – vinnare i vår senaste tävling! Vi passade på att fråga Maya några korta frågor om KICKS Beauty Talks och hudvård. Vad är ditt bästa hudvårdstips? Mitt bästa hudvårdstips är att ta det lugnt! Låt huden ta sin tid att lära känna produkterna och inte stressa med massa nya produkter på en och samma gång. Vad gillar du mest på KICKS Beauty Talks? Det jag gillar mest med Kicks Beauty Talks är att alla delar med sig av sina erfarenheter och tips, Och att ha diskussioner med folk som älskar hudvård och smink! Vad ska du handla för presentkortet? Jag ska nog handla smink, det var ett tag sen nu jag unnade mig nytt, lyxigt smink! Eftersom jag ändå bara sitter hemma och jobbar på dagarna så har jag inte lagt några pengar på smink det senaste året. Men nu ser jag fram emot det!
GRATTIS Maya – vinnare i vår senaste tävling!  Vi passade på