Hem / KICKS Official / Det är dags att välkomna och lära känna vår nya Beauty
Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
03/08/21-09:43 (redigerad)
Det är dags att välkomna och lära känna vår nya Beauty Expert Miqi! Hon kommer att uppdatera er i KICKS Beauty Experts-kanalen med tips inom nästan alla kategorier, hon är nämligen något av en multitalang! 👏 Hej Miqi, välkommen! Hur kommer det sig att du ville bli en KICKS Beauty Expert? Hejsan och tack så väldigt mycket! 😍 Jag har det jobbet jag har för att kunna inspirera andra och hjälpa till med så mycket jag kan. Att få diskutera produkter och tekniker med människor som älskar det här lika mycket som jag kändes då helt rätt! Har du någon favorit influencer inom makeup? Gud jag har verkligen en hel lista här men två av dom guldklimparna är Mylah Morales & Sir John, deras sätt att skapa så otroliga sminkningar med mycket färg och form är väldigt inspirerande! Avslutningsvis, hur ser din dagliga hudvårdsrutin ut? Just nu använder jag: Lancome Mousse Éclat Foaming Cleanser BeautyAct Vita-C Multiaction Brightening Toner Exuviance SkinRise Morning Glow Lancome Renergie Multi Lift Ultra Dagcreme Lancome Renergie Multi Lift Ultra Eye Cream Och självklart en SPF, Biotherm Eau Solaire Hydrante Mist!
Det är dags att välkomna och lära känna vår nya Beauty