Flytande glow från Benefit
Idag vill jag dela med mig av en riktigt fin produkt –Benefit Dew-la-la Liquid Glow Highlighter En flytande highlighter som förhöjer lystern i huden.

Nyanser
Aurora
Aurora är en av de mest populära nyanserna i Dew-la-la-serien. Denna highlighter ger en naturlig lyster, denna applicerar jag i T-zonen.
Raya
Denna ljusa nyans använder jag på hakan och ovanför läppen för att ytterliggare lyster. Passar för den ljusaste hudtonen som enda lysterprodukt om man bara vill använda en nyans.
Lumi
Är mörkast av de jag använder och går mot en bronzernyans som är mörkare. Applicerar som en bronzer och ner mot käkbenen för att att få ett djup.

Nova
Denna nyans är också mörkare i tonen likt en tan nyans som jag applicerar på kinbenen för att få en bronzad look.

Hur Använder Du Dew-la-la Liquid Glow Highlighter?
En bra bas gör att produkten sitter bättre och ser mer naturlig ut. Använd highlightern på de högsta punkterna i ansiktet – kindben, näsrygg, amorbåge och under ögonbrynen. Detta framhäver dina naturliga drag och ger en vacker lyster.
Använd en makeup-svamp eller dina fingertoppar för att blanda in highlightern i huden. Jag använder en borste för att applicera.

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter är byggbar, vilket innebär att du kan anpassa intensiteten efter dina behov.
Har du provat någon av dessa nyanser?
Dela gärna dina erfarenheter och tips i kommentarerna nedan!
Kram Johanna ✨