Highlighterhacket du inte kan missa
Idag vill jag dela med mig av ett makeuphack för att få riktig naturlig lyster. Jag använder mig av –Anastasia Glow Seeker Highlighter i nyansen Sun Idol
Nyansen Sun Idol är en gyllene ton som passar de flesta hudtoner. Den ger en naturlig, solkysst lyster. Texturen är silkeslen och lätt vilket gör det enkelt att bygga upp intensiteten.
Appliceringstips
För att få den perfekta lystern här är ett litet trix: använd FLAER Triangle Powder Puff för att applicera din highlighter. Börja med att applicera din vanliga foundation och concealer.
Använd FLAER Triangle Powder Puff: Ta lite avAnastasia Glow Seeker Highlighter på den spetsiga delen avFLAER Triangle Powder Puff. Den spetsiga delen är perfekt för att applicera highlighter på mindre områden som näsryggen och amorbågen.
Applicera highlightern på de högsta punkterna i ansiktet – kindben, näsrygg, amorbåge och under ögonbrynsbenet.
Avsluta din makeup med Anastasia Dewy Set Setting Spray
När det kommer till att få sminket att hålla hela dagen är Anastasia Dewy Set Setting Spray perfekt och ger fantastisk finish som jag älskar.
Har du några egna tips eller favoritprodukter för att få den perfekta lystern? Dela gärna med dig i kommentarerna nedan!
Tills nästa gång, ha det fint ! 🎀💕❤️