Tre favoriter inför alla hjärtans dag❤️
Kärlekens dag närmar sig och jag har hittat åt mina optimala produkter för dagen i ära🥰
Gloss Bomb Stix & Trace'D Out Pencil
Fenty Beautys Gloss Bomb stix & läppenna kom förra året och ligger nära till hjärtat. Läppennorna är FANTASTISKA om man vill ha något som sitter länge, varje gång jag ska visa upp en inne i butiken så får jag gå runt resten av dagen med färgen på handen för att dom sitter så otroligt bra. Plus att jag alltid blir lyrisk av fler bra nude-alternativ. Just denna dag körde jag dock på med the mvp både på läppenna och läppstift för optimal alla hjärtans dag känsla. I vanliga fall är jag mer av en läppglans-person just för att läppstift det kan bli lite torra men Gloss Bomb Stixen är långt ifrån. Mjuka, krämiga och sån bra pigmentering👌
Lovenotes by ariana Vanilla Suede
Har ni hunnit prova på Ariana Grandes nyaste doft som lanserades förra veckan?😻 Det måste ändå vara min största favorit hittills. Lovenotes (till och med namnet tyder ju på att den är som skapt för alla hjärtans dag) by Ariana är en mjuk men beroendeframkallande parfym som doftar just som det står på flaskan; Vanilla Suede. Vanilj möter sandelträ och rismjölk just för att skapa denhär sensuella doften som kommer till liv på huden. Rekomenderar starkt att smita förbi och prova den ifall man har möjlighet❤️
KICKS Beauty Satin Pink Bow
Slutligen fick jag lov att låna min vackra kollegas svall för att visa upp en av dom urgulliga håracessoarerna från Kicks egna Valentines-kollektion, supersöt detalj som är perfekt om man vill fixa till håret lite extra⭐️