Hem / KICKS Beauty Experts / Today is the day, LIPSTICK DAY! Vi alla älskar väll att ha
Miqí
Beauty Star
29/07/21-07:26 (redigerad)
Today is the day, LIPSTICK DAY! Vi alla älskar väll att ha något litet extra på läpparna om dagarna och idag dagen till ära så vill jag självklart dela med mig av mina favoriter! Jag valde att just visa er dom jag bokstavligen ALLTID har i väskan, så här har vi mina godbitar! Jag äääälskar röda läppar så självklart är de något jag alltid är redo för, min absoluta favorit kombo är Clarins Joli Rouge Crayon 742 C med Mac Powder Kiss Lipstick 315 i färgen Lasting Passion För en lite lättare look som poppar lite i rosa färg älskar jag mitt L’absolu Mademoiselle Shine i färgen Mademoiselle Smiles 368 Denna använder jag även som rouge varje dag, absolut bästa tipset jag någonsin kan ge er, Behöver du en creamblush som matchar ditt läppstift? Använd ditt läppstift! En ny favorit är Beautyact’s Lip Boosting Serum som ger en så fin naturlig glas på läppen, vårdar och återfuktar. Men de bästa, den har SPF 30! Min favoritfärg har blivit Peaches and Cream https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30125291 Puss 💋
Today is the day, LIPSTICK DAY! Vi alla älskar väll att ha
Today is the day, LIPSTICK DAY! Vi alla älskar väll att ha - 2