/ # Sugar & Spice Jag har nyligen testat några nya produkter
Johanna
Beauty Star
05/12/24-14:00(redigerad den 05/12/24-13:40)

Sugar & Spice

Jag har nyligen testat några nya produkter och jag är så nöjd med resultatet att jag bara måste dela med mig!

Först ut är** Anastasia Mini Sugar Eye Shadow Palette och Anastasia Mini Spice Eye Shadow Palette**. Båda paletterna är otroligt pigmenterade och lätta att blanda. För denna look använde jag Spice-paletten, som har en underbar blandning av varma neutrala och gnistrande guldtoner. Spice-paletten är perfekt för att applicera en nyårs makeup med, då skuggorna är lite glitteriga och ger en festlig touch.

För att ge mina fransar en extra boost använde jag e.l.f. Lash XTNDR Mascara i Pitch Black. Den här mascaran är fantastisk för att separera fransarna och ge dem en dockliknande effekt. Mina underfransar blev verkligen superfina och väl definierade, vilket gav hela looken en extra touch av glamour.

Slutligen avslutade jag min makeup med NARS Light Reflecting Mist. Denna setting spray är en riktig game-changer! Den håller inte bara min makeup på plats hela dagen, utan ger också huden en vacker, strålande finish. Jag älskar hur den känns återfuktande och uppfriskande på huden.

Jag är verkligen förtjust i hur dessa produkter kompletterar varandra och skapar en perfekt makeup-look.

Kram Johanna ❤️

Mini Sugar Eye Shadow Palette
Anastasia
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Anastasia
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Light Reflecting Mist 90 ml
NARS
Light Reflecting Mist 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!