Perl Skin med makeup från Fenty
Jag tror jag har blivit kär! Kär i två nya, helt fantastiska highlighters från Fenty! Jag har aldrig känt sådan textur och lyster på highlighters tidigare. Kika på tutorialen för att få inspiration på Perl Skin som har blivit så otroligt hypat!
Basen är grunden
Jag börjar med Fentys foundation Soft’Lit Foundation i nyanserna 235 och 250 som jag använder i pannan. Foundation Brush 145 är den borste jag använder till detta. Därefter går jag över till We’re Even Hydrating Longwear Concealer i nyanserna 170Cn och 130W som jag använder i ytterkanten av ögat.
För att sedan få till en riktigt snygg grund för en riktig Perl Skin-hud, adderar jag dessa stix som också kommer från Fenty Beauty.Match Stix Shimmer Highlight Skinstick i nyansen I Scream använder jag i T-zonen och på vardera ansiktshalva använder jag Match Stix Shimmer Skinstick i nyansen Starstruck. Därefter applicearr jag som blush Match Stix Shimmer Skinstick i nyansen Yacht Lyfe.
Förhöj med färg
På kinderna använder jag mig av Cheeks Out Freestyle Cream Blush i nyanserna Pinky Promise och Strawberry Drip. Jag visar också nyansen Petal Poppin.
Jag avslutar med Diamond Bomb All-Over Diamond Veil i nyansen How Many Carats? Denna helt fantastiska highlighter applicerar jag i T-zonen, och vilket glow det blir med denna! Wow, säger jag bara!
På vardera ansiktshalva använder jag Diamond Bomb All-Over Diamond Veil i nyansen Rosé Rav, en rosenyans av highlighter som också är helt fantastisk! Jag applicerar båda nyanserna med Cheek-Hugging Highlight Brush 120, som tar upp precis lagom mängd produkt.
Så, vad tycker ni om Perl Skin?