/ # Peachy makeup från MILK Jag har nyligen testat några
Johanna
Beauty Star
15/12/24-17:30(redigerad den 15/12/24-17:25)

Peachy makeup från MILK

Jag har nyligen testat några fantastiska produkter från Milk Makeup och jag är så imponerad att jag bara måste dela med mig!

Först ut är Cooling Water Jelly Tint Stick i nyansen Fizz. Den här lilla pärlan är perfekt för att ge ansiktet en fräsch och naturlig pink/peachy ton. Den känns svalkande och återfuktande på huden. Jag älskar hur lätt den är att applicera och hur den smälter in i huden i vacker färg. Perfekt för oss med mogen hy.

Sedan har vi Odyssey Lip Oil Gloss i nyanserna Globetrott och Adventure. Dessa läppglans är helt underbara! Globetrott ger en mjuk, naturlig glans som passar perfekt till vardags, medan Adventure har en lite djärvare ton som är perfekt för en kväll ute. Båda nyanserna är otroligt återfuktande och ger läpparna en härlig glans utan att kännas klibbiga. Jag har nyansen Experience på mig som jag tycker är jättefin, det är min favorit!

Jag är verkligen förtjust i hur dessa produkter får mig att känna mig fräsch och strålande. Om du letar efter något nytt att lägga till i din sminkväska, rekommenderar jag starkt att du provar dessa från Milk Makeup!

Fuss

Fresh

Experience

Cooling Water Jelly Tint Stick Fresh
Cooling Water Jelly Tint Stick Fresh
Cooling Water Jelly Tint Stick Fizz
Cooling Water Jelly Tint Stick Fizz
Odyssey Fun Size Lip Faves Lipstick Kit
Odyssey Fun Size Lip Faves Lipstick Kit
Odyssey Lip Oil Gloss Experience
Odyssey Lip Oil Gloss Experience
Odyssey Lip Oil Gloss Globetrot