/ ✨ Mina topp 5 Charlotte Tilbury-favoriter ✨ Hej darlings!
Linnea
KICKS Beauty Expert
06/11/25-13:59

✨ Mina topp 5 Charlotte Tilbury-favoriter ✨

Hej darlings! 💋
 Jag tror inte många har missat att det ikoniska skönhetsmärket Charlotte Tilbury äntligen finns hos KICKS! Som ett stort fan av märket vill jag dela med mig av mina fem absoluta favoriter som jag verkligen inte kan vara utan.

💄 Lip Cheat Lip Liner En vattenfast läppenna som ger den perfekta, långvariga läpplooken. Formulan är berikad med hyaluronsyra och jojobafröolja som låser in fukt och ger en mjuk, krämig finish. Perfekt för att forma och fylla i läpparna – den sitter hela dagen!

💦 Airbrush Flawless Setting Spray YES – it’s worth the hype! Den här settingsprayen fixerar sminket i upp till 16 timmar och ger huden en frisk lyster. Jag använder den både mellan sminkstegen för att smälta ihop produkterna, och som sista steg för att låsa in looken. Nu finns den även i en matt variant som kontrollerar olja men fortfarande återfuktar – perfekt för kombinerad eller oljig hud.

🌟 Charlotte's Iconic Magic Mini Skin Set Om du inte testat CT:s hudvård ännu – börja här! I detta minikit får du bland annat:

• Magic Cream – ikonisk fuktkräm som ger glow och jämnare hud direkt.
  • Magic Serum Crystal Elixir – ett lystergivande serum med C-vitamin och niacinamid.
  • Magic Gua Sha Tool – i vit kvarts för att öka cirkulation och minska svullnad.
Perfekt som present – eller till dig själv inför jul! 🎁

🪄 Airbrush Flawless Foundation Min holy grail! Den har en lätt men heltäckande formula som ger en jämn, porförminskande airbrush-effekt. Vattenfast, hållbar upp till 24 timmar och icke-komedogen. Den kontrollerar olja utan att torka ut – resultatet blir precis som namnet: flawless.

💕 Instant Look In A Palette En riktig honorable mention! Den här limited edition-paletten från årets julkollektion (med fantastiska Celine Dion som kampanjens ansikte) har allt för ögon, kinder och glow. Tre mjuka ögonskuggor, bronzer, blush, glow topper och puder – allt i en elegant förpackning med spegel. Jag har använt den varje dag sen jag köpte den. Kommer i två nyanser: Pretty, Glowing Beauty och Dreamy, Bronzed Beauty. Men skynda – den är limited edition!

💫 Vilka Charlotte Tilbury-produkter är era favoriter? Dela gärna era tips nedan!

#CharlotteTilbury #KICKSBeautyTalk #MakeupFavorites #GlowWithCharlotte #AirbrushFlawless #MagicCream #BeautyCommunity #KICKSSE

Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml