Hem / KICKS Beauty Experts / **Mina just nu favoriter för håret** Hej hörrni! 😎 Nu är
Elin Axman
KICKS Beauty Expert
03/07/23-11:08 (redigerad)

Mina just nu favoriter för håret

Hej hörrni! 😎

Nu är det dax att snacka lite hår, vi går mot varmare tider och håret påverkas mer än vi tror av klimatet och växlande temperaturer. Detta betyder att vi måste skydda och använda vårdande produkter till vårt hår.

Här kommer mina favoriter just nu! 😃

Kérastase Nutritive Nectar Thermique - En näringsrik & värmeskyddande kräm för torrt hår som skyddar mot värme. Den skyddar torrt hår mot skador vid föning och värmestyling och gör håret mjukare och lättare att forma.

Olaplex No.7 Bonding Oil - Världens bbästa hårolja enligt mig! Detta är en extremt koncentrerad och lätt olja som ger en otrolig glans utan att lämna efter en fet känsla, med reparerande egenskaper.

Björn Axén Repair Anti Break Treatment - En värmeskyddande leave-in behandling som stärker håret och förhindrar kluvna hårtoppar och slitage. Berikad med naturlig Vitamin E och Panthenol som ger skydd, glans och fukt.

Lernberger Stafsing Rootlift Mousse - En spraymousse som ger fantastisk volym och support från hårbotten utan att kännas klibbig och fet. Med keratin som stärker hårstråna och solrosextrakt som är färgbevarande.

Colorwow Dream Coat Supernatural Spray - Och nu kommer vi till höjdpunkten av detta inägg. Den här gör håret spegelblankt. Den super lätta sprayen tar bort friss, tillför en omedelbar glans och gör håret silkeslent. Även vinnare i KICKS Beauty Awards 2022 i kategorin Bästa Hårprodukt. Grymt bra!

Dela gärna med er av era ”must haves” produkter för håret 😍

**Mina just nu favoriter för håret**  Hej hörrni! 😎  Nu är
Kérastase
Nutritive Nectar Thermique 150 ml
Olaplex
No.7 Bonding Oil 30 ml
Lernberger Stafsing
Rootlift Mousse 200 ml
Repair Anti Break Treatment 125 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml