Hem / KICKS Beauty Experts / **Mina just nu favoriter fรถr hรฅret** Hej hรถrrni! ๐Ÿ˜Ž Nu รคr
Elin Axman
KICKS Beauty Expert
07/03/23-11:08 (redigerad)

Mina just nu favoriter fรถr hรฅret

Hej hรถrrni! ๐Ÿ˜Ž

Nu รคr det dax att snacka lite hรฅr, vi gรฅr mot varmare tider och hรฅret pรฅverkas mer รคn vi tror av klimatet och vรคxlande temperaturer. Detta betyder att vi mรฅste skydda och anvรคnda vรฅrdande produkter till vรฅrt hรฅr.

Hรคr kommer mina favoriter just nu! ๐Ÿ˜ƒ

Kรฉrastase Nutritive Nectar Thermique - En nรคringsrik & vรคrmeskyddande krรคm fรถr torrt hรฅr som skyddar mot vรคrme. Den skyddar torrt hรฅr mot skador vid fรถning och vรคrmestyling och gรถr hรฅret mjukare och lรคttare att forma.

Olaplex No.7 Bonding Oil - Vรคrldens bbรคsta hรฅrolja enligt mig! Detta รคr en extremt koncentrerad och lรคtt olja som ger en otrolig glans utan att lรคmna efter en fet kรคnsla, med reparerande egenskaper.

Bjรถrn Axรฉn Repair Anti Break Treatment - En vรคrmeskyddande leave-in behandling som stรคrker hรฅret och fรถrhindrar kluvna hรฅrtoppar och slitage. Berikad med naturlig Vitamin E och Panthenol som ger skydd, glans och fukt.

Lernberger Stafsing Rootlift Mousse - En spraymousse som ger fantastisk volym och support frรฅn hรฅrbotten utan att kรคnnas klibbig och fet. Med keratin som stรคrker hรฅrstrรฅna och solrosextrakt som รคr fรคrgbevarande.

Colorwow Dream Coat Supernatural Spray - Och nu kommer vi till hรถjdpunkten av detta inรคgg. Den hรคr gรถr hรฅret spegelblankt. Den super lรคtta sprayen tar bort friss, tillfรถr en omedelbar glans och gรถr hรฅret silkeslent. ร„ven vinnare i KICKS Beauty Awards 2022 i kategorin Bรคsta Hรฅrprodukt. Grymt bra!

Dela gรคrna med er av era โ€must havesโ€ produkter fรถr hรฅret ๐Ÿ˜

**Mina just nu favoriter fรถr hรฅret**  Hej hรถrrni! ๐Ÿ˜Ž  Nu รคr
Kรฉrastase
Nutritive Nectar Thermique 150 ml
Olaplex
No.7 Bonding Oil 30 ml
Lernberger Stafsing
Rootlift Mousse 200 ml
Repair Anti Break Treatment 125 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml