Min hudvĂ„rdsrutin just nu đ
Nu nÀr det Àr kallare vÀder blir min hud lite torrare och behöver extra kÀrlek. För att se mer Äterfuktad ut och kapsla in fukt har jag tre mÄste produkter jag mÄste ha inför vintern.
Ă
terfuktande toner- COSRX
Full Fit Propolis Synergy Toner:
Den hÀr tonern innehÄller mycket propolis och honung som ger huden lyster, jÀmnar ut huden och hjÀlper den att ÄterhÀmta sig. Den kÀnns lÀtt pÄ huden och sjunker snabbt in utan att klibba.
BarriÀr krÀm-Paula's Choice Resist Barrier Repair Advanced Moisturizer:
Den hÀr krÀmen Àr barriÀrstÀrkande och perfekt för vintern. Den innehÄller ceramider som stÀrker hudens barriÀr och den motverkar Àven Älderstecken eftersom krÀmen skyddar hudens naturliga kollagennivÄer. Den mjukgör, Äterfuktar och kapslar in fukten sÄ huden hÄller sig mjuk och balanserad lÀngre.
Ansiktsolja â The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil:
Den hÀr nyponfröoljan Àr kallpressad och ekologisk, vilket gör att alla nÀringsÀmnen bevaras. Den Àr rik pÄ linolsyra, linolensyra och provitamin A, som hjÀlper huden att ÄterhÀmta sig, ge lyster och minska tidiga Älderstecken. Perfekt som sista steg för att kapsla in all fukt i kvÀllsrutinen.
Passa pĂ„ att handla dessa produkter nu nĂ€r det Ă€r 25% pĂ„ hudvĂ„rd. OBS! gĂ€ller ej The ordinary đ