/ **Min hudvĂ„rdsrutin just nu** 💕 Nu nĂ€r det Ă€r kallare
Faisa Mohammed
KICKS Beauty Expert
26/11/25-15:34

Min hudvĂ„rdsrutin just nu 💕

Nu nÀr det Àr kallare vÀder blir min hud lite torrare och behöver extra kÀrlek. För att se mer Äterfuktad ut och kapsla in fukt har jag tre mÄste produkter jag mÄste ha inför vintern.

Återfuktande toner- COSRX Full Fit Propolis Synergy Toner: Den hĂ€r tonern innehĂ„ller mycket propolis och honung som ger huden lyster, jĂ€mnar ut huden och hjĂ€lper den att Ă„terhĂ€mta sig. Den kĂ€nns lĂ€tt pĂ„ huden och sjunker snabbt in utan att klibba.

BarriÀr krÀm-Paula's Choice Resist Barrier Repair Advanced Moisturizer: Den hÀr krÀmen Àr barriÀrstÀrkande och perfekt för vintern. Den innehÄller ceramider som stÀrker hudens barriÀr och den motverkar Àven Älderstecken eftersom krÀmen skyddar hudens naturliga kollagennivÄer. Den mjukgör, Äterfuktar och kapslar in fukten sÄ huden hÄller sig mjuk och balanserad lÀngre.

Ansiktsolja – The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil: Den hĂ€r nyponfröoljan Ă€r kallpressad och ekologisk, vilket gör att alla nĂ€ringsĂ€mnen bevaras. Den Ă€r rik pĂ„ linolsyra, linolensyra och provitamin A, som hjĂ€lper huden att Ă„terhĂ€mta sig, ge lyster och minska tidiga Ă„lderstecken. Perfekt som sista steg för att kapsla in all fukt i kvĂ€llsrutinen.

Passa pĂ„ att handla dessa produkter nu nĂ€r det Ă€r 25% pĂ„ hudvĂ„rd. OBS! gĂ€ller ej The ordinary 💖

FortsÀtt utforska gemenskapen!