/ **MILK Makeup Highlighter Stick** - **naturlig lyster**
Johanna
Beauty Star
17/10/24-05:30(redigerad den 27/11/24-21:47)

MILK Makeup Highlighter Stick - naturlig lyster

Jag har haft nöjet att prova alla fyra nyanser, och jag måste säga att jag är imponerad. Varje nyans har sin egen unika charm och kan användas för att skapa olika looks beroende på tillfälle och humör. Jag älskar hur lätt de är att applicera och hur de smälter in i huden för en naturlig finish. Dessutom är det så praktiskt att ha dem i stickform – perfekt för att slänga ner i väskan och använda när som helst under dagen.

Dessutom är de fyllda med vårdande ingredienser som mango- och avokadoolja, vilket gör att din hud inte bara ser fantastisk ut, utan också känns fantastisk.

Nyanserna

Lit: En vacker champagne-nyans när du vill ha en diskret men ändå märkbar lyster. Lit är idealisk för ljusare hudtoner och ger en elegant touch till din makeup.

Flare: En varm guldnyans som ger lyster och när du vill framhäva din solbränna. Flare passar utmärkt för medium till mörkare hudtoner och ger en gyllene finish.

Strobe: Strobe är perfekt för alla hudtoner och ger en magisk glowig lyster.

Spark En roséguldnyans som passar alla hudtoner och ger en mjuk, rosig lyster.

Här är några tips på hur du kan använda dem:

På kindbenen: Applicera direkt på kindbenen och blanda ut med fingrarna eller en borste för en naturlig lyster. Under ögonbrynen: Ge dina ögon en lyft genom att applicera lite highlighter under ögonbrynsbågen. På amorbågen: För att få dina läppar att se fylligare ut, applicera en liten mängd på amorbågen. På näsryggen: En lätt svepning på näsryggen kan ge ansiktet en mer definierad look. På ögonlocken: Använd som en krämögonskugga.

Har du provat någon av MILK Makeup Highlighter Sticks? Vilken nyans gillar du bäst? Dela gärna dina erfarenheter i kommentarerna nedan! ❤️❤️

Ha det fint!

Kram Johanna

Highlighter Stick Strobe
Highlighter Stick Strobe
Highlighter Stick Flare
Highlighter Stick Flare
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Fortsätt utforska gemenskapen!