/ # Matt look + minimerade porer En härlig nyhet är Benefit
Johanna
Beauty Star
27/09/24-13:30(redigerad den 04/09/24-15:20)

Matt look + minimerade porer

En härlig nyhet är Benefit The Porefessional Matte Primer och Benefit The Porefessional Power Powder. Dessa två stjärnor ska minimera porer och släta ut huden.

Benefit The Porefessional Matte Primer

Denna ska du kika på om du har synliga porer och vill ha en jämnare hudstruktur. Kan säga att den har blivit en favorit, den mattar huden men samtidigt känns den inte torr.

Benefit The Porefessional Power Powder

Utmärkt för alla hudtyper som vill ha en matt finish och minimera synligheten av porer. Passar bäst för en fet och oljig hud. Texturen är lätt och mattar ner huden direkt. Är man torr i huden är den inte att föredra.

Så Här Använder Du Produkterna

Börja med att applicera Benefit The Porefessional Matte Primer på ren och återfuktad hud. Fokusera på områden där du upplever mest glans och synliga porer, som T-zonen.

Efter att du applicerat din foundation, använd Benefit The Porefessional Power Powder för att sätta din makeup och ge en extra matt finish. Applicera pudret med en stor, fluffig borste för bästa resultat.

Jag måste säga att jag gillar både primern och pudret, men med min torra hud tycker jag det räcker med primern. Huden ser mycket slätare och jämnare ut när jag väl applicerar foundation.

Har ni hunnit provat produkterna och vad tyckte ni? 🌸

Kram Johanna 💐

The Porefessional Power Powder
The Porefessional Power Powder
The Porefessional Matte Primer 22 ml
The Porefessional Matte Primer 22 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!