/ # Be your own CRUSH💋 KĂ€rlekens dag Ă€r hĂ€r (nĂ€stan) och
Karin
KICKS Beauty Expert
12/02/25-09:30(redigerad den 12/02/25-09:32)

Be your own CRUSH💋

KĂ€rlekens dag Ă€r hĂ€r (nĂ€stan) och oavsett om jag spenderar den med nĂ„gon speciell, familj, vĂ€nner eller sjĂ€lv sĂ„ tackar jag aldrig nej till en chans att fĂ„ sminka efter ett tema💖

Tanken var att jag skulle köpa hjĂ€rt-klistermĂ€rken men det glömdes fort bort sĂ„ dĂ„ blev det egenklippta hjĂ€rtan frĂ„n etikettlappar vilket gick bra det med. PĂ„ med massa rouge som jag sen drog upp till ögonskuggan. Att fĂ„ till sin cut crease Ă€r i min mening helt och hĂ„llet en övningssak. NĂ„got man kan prova Ă€r att titta rakt fram och försöka malla ut ungefĂ€r vars pĂ„ ögonlocken man ska lĂ€gga kanten för att det ska följa ens naturliga ögonform. Börja med lite concealer pĂ„ borsten och ta det en bit i taget. NĂ€r det kommer till att prova nya grejer sĂ„ Ă€r jag ett stort fan av att öva pĂ„ nya saker just innan jag ska ta bort mitt smink för dagen. Ta nĂ„gra minuter och försök dig pĂ„ en cut crease, fĂ„ in kĂ€nslan för att rita hjĂ€rtan, stjĂ€rnor eller olika former. SĂ„ fort man börjar fĂ„ kĂ€nsla och grepp om sin egen ögonform och hur man ska förhĂ„lla sig till den sĂ„ kĂ€nns det sĂ„ mycket lĂ€ttare sen. Ni ska bara veta hur mĂ„nga gĂ„nger jag gĂ„r till badrummet med kinderna tĂ€ckta i stjĂ€rnor i alla möjliga storlekar. Jag följde min cut crease med en silvrig liner och fyllde Ă€ven i hjĂ€rtanens utkanter. Sen la jag till nĂ„gra vita hjĂ€rtan och prickar, pĂ„ med mascara, lĂ€ppenna, lĂ€ppglans, settingspray och sen var det klart⭐

Nu lĂ€ngtar jag efter att fĂ„ se vad ni hittar pĂ„ inför fredag och hoppas ni fĂ„r en supermysig alla hjĂ€rtans dag💞

Iconic Face Kit Medium/Dark
BeautyAct
Iconic Face Kit Medium/Dark
Silky-Soft Blush Date Night
BeautyAct
Silky-Soft Blush Date Night
Super Fan Mascara Black
Smashbox
Super Fan Mascara Black
Mineralist Lasting Lip Liner Blissful Blush
bareMinerals
Mineralist Lasting Lip Liner Blissful Blush