Hem / KICKS Beauty Experts / Hej kompisar! Den här månaden har jag använt upp några utav
Elisabeth
KICKS Beauty Expert
07/07/21-06:32
Hej kompisar! Den här månaden har jag använt upp några utav mina absolut favoritprodukter och det tänkte jag dela med er! Continu Violet Pigments silver schampoo: Som blond har jag provat många silverschampon i mina dar, men inget slår den här! Den tar bort ALLA gula toner och lämnar en kall nyans. Jag har redan 2 nya flaskor på lager så den här slutar jag aldrig att använda! Anastasia Dipbrow pomade i Nyansen Taupe: Den här har jag köpt och använt i flera år! Den är superlätt att använda med en borste och brynen blir perfekta varje gång. En klar vinnare för mig! Atelier Rouge Nail polish remover: Så bra! Tar till och med bort mörka nagellack. Ett tips är att fukta bomullsrondellen och hålla den på nageln i några sekunder, sen tar denna remover bort allt nagellack i ett svep! Skin Treat multi-action face cleanser: Den här har jag pratat om förut och jag fullkomligt ÄLSKAR den! Tar bort all make-up, inklusive vattenfast utan att torka ut huden. Den här köper jag om och om och om igen! The Ordinary Marine Hyaluronics: Det här serumet är ingen favorit. Det är inte en dålig produkt, men den gör inte så mycket för min hud. Jag märker ingen skillnad, och min hud behöver helt enkelt mer fukt och näring än vad det här serumet kan ge. Jag har andra serum som jag föredrar, och jag kommer inte köpa denna igen. Har du några juni empties? Glad sommar!
Hej kompisar! Den här månaden har jag använt upp några utav