Hej hörrni!
Nu är det även dags för mig att presentera mig.
Tora heter jag och är 21 år gammal. Är ursprungligen från Kiruna, men flyttade till Luleå år 2012. Jag är utbildad gymnasieingenjör, men just nu är det smink och skönhet som står i fokus 💄💋
Har jobbat på Kicks sedan 1 år tillbaka och älskar verkligen hur man kan vara kreativ i det man skapar, ansiktet är verkligen en canvas! 🎨👩🎨
Första inlägget kommer vara höstens bold lip med en matchande Burgundy eye make-up! Perfekt nu till hösten 🍂
Jag använde mig av BeautyActs ögonskuggspenna i färgen deep mocha för att göra en liten sotning i yttre kanten samt under ögat. Sedan använde jag LH cosmetics crayon penna i färgen Siren i vattenlinjen samt som en utsuddad eyeliner.
Detta förstärkte verkligen den gröna färgen i mina ögon, som annars inte syns lika mycket, då Burgundy är en kontrast färg.
Perfekt för dig som har brun-gröna ögon, precis som mig!
Som mascara använde jag maybelline Sky High maskara i färgen svart.
För att visa hur jag gjorde min bold lip, som verkligen har blivit en favorit nu under hösten, så gjorde jag en liten video ✨🎥
Produkterna jag använde nämns i videon.
Ett tips för att få din läppenna att hålla hela dagen är att använda Kikos lip marker!
De taggade produkterna längre ned är ett måste i min väska,dem är alltid med vart jag än går.