Hem / KICKS Beauty Experts / Hej finaste ni! Äntligen är vi här och jag är så taggad på
Miqí
Beauty Star
22/07/21-10:41
Hej finaste ni! Äntligen är vi här och jag är så taggad på att få prata med er! Jag vill kicka igång detta genom att dela med mig om mina absolut bästa tips på hur man fixar en everyday makeup till en partymakeup med så enkla knep! Jag gjorde en video till er men jag ska förklara alla steg! Vi säger att du har varit ute på stan eller stranden hela dagen och nu fått planer på att du ska fortsätta denna härliga sommardag på en uteservering med dina vänner och dansa ända in på småtimmarna. I GOT U För jag älskar när de går fort och enkelt så här visar jag hur jag bara gör om min enkla bas till this girl is ready to party! Jag börjar med att göra om min söta eyeliner till en otroligt snygg cateye för att få en lite mer dramatisk sminkning, detta gör jag genom att förlänga eyeliners så den går längs hela fransraden och målar en spets i ögonvrån, detta smalar av ditt öga och skapar en definition. För att få en ytligare mer dramatiskt effekt målar jag även kajal under min överfransar och tunt under mina underfransar. Fortfarande inte nöjd? Måla med kajalen hela vägen runt för full effekt! Till detta har jag använt mig av Anastasias Waterproof Creme Color Eyeliner Jet Matte som jag applicerar med hjälp av en tom Browpen för den har samma form som en av mina favorit eyeliners, ta en vanlig eyeliner om du har, min favorit är Urban Decay Perversion. Kajalen är också från Anastasia och de är deras Darkside Waterproof Eyeliner.  Sedan till mitt absolut bästa tips, klipp av ett par Demi Wispies från Ardell ungefär på hälften och fäst i ytterkant. Detta gör så mycket för ditt öga, du får mer fylliga och definierade fransar, volymen är fantastiskt och de omvandlar hela ögonsminkingen, jag ÄLSKAR att ha mina fransar såhär.  När jag är klar med ögonen värmer jag upp mitt ansikte med mitt älskade bronzingpowder från vårat egna märke Beautyact, jag har i färgen Cocktail Hour! Perfekt borste till detta är FLEAR nr 201. Och för att avsluta och rama in ansiktet sätter vi lite fokus på läpparna, min favorit kombo är denna penna från Beautyact ”Back to Basic” och Clarins Natural Lip Perfector nr 05   Och där har vi de, den perfekta sommarmakeupen! Har ni några frågor går de superbra och ställa dom här nere!  Tack för ni tittat och vi ses snart igen! Massvis med kramar, Miqi🤍